Szerző Téma: Játékos nézõszög ->> Jármû fordulat  (Megtekintve 1142 alkalommal)

Játékos nézõszög ->> Jármû fordulat
« Dátum: 2011. Június 18. - 18:52:15 »
0 Show voters
Na a cím kicsit elfuserált lett de a kérdésem, hogy hogyan lehetne megcsinálni, hogy amerre a játékos néz, arra legyen fordítva a lehívott kocsija is?
pl.: mondjuk a nézõszögem vagymim 180 és ha lehivok egy kocsit akkor az is arra forduljon

Nem elérhető Epsilon

  • 1854
    • Profil megtekintése
Játékos nézõszög ->> Jármû fordulat
« Válasz #1 Dátum: 2011. Június 18. - 18:57:06 »
0 Show voters
new Float: pangle;
GetPlayerFacingAngle(playerid,pangle);
SetVehicleZAngle(vehicleid,pangle);

 
A playerid-t és a vehicleid -t cseréld arra amit használsz.

Játékos nézõszög ->> Jármû fordulat
« Válasz #2 Dátum: 2011. Június 18. - 19:16:31 »
0 Show voters
Nem jó :(

Nem elérhető Flash

  • 5726
  • (っ◕‿◕)っ
    • Profil megtekintése
Játékos nézõszög ->> Jármû fordulat
« Válasz #3 Dátum: 2011. Június 18. - 22:03:37 »
0 Show voters
Nekem ilyen nrg lehívom van pl 90 fokban állok beírom /nrg egybõl ráül és ugyanúgy 90 fokba rak az nrg re.
Kódja:
ZCMD:
 
COMMAND:nrg(playerid,params[])
{
new NRG[MAX_PLAYERS];
new Float:P[4];
if( NRG[playerid] > 0 ) DestroyVehicle(NRG[playerid]);
if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid)) RemovePlayerFromVehicle(playerid);
GetPlayerPos(playerid,P[0],P[1],P[2]);
GetPlayerFacingAngle(playerid, P[3]);
NRG[playerid] = CreateVehicle(522,P[0],P[1],P[2], P[3], -1,-1,-1);
PutPlayerInVehicle(playerid, NRG[playerid], 0);
LinkVehicleToInterior(NRG[playerid], GetPlayerInterior(playerid));
return 1;
}

Játékos nézõszög ->> Jármû fordulat
« Válasz #4 Dátum: 2011. Június 18. - 22:29:53 »
0 Show voters
Áh nem mûködik igy se...

Gang[St]e[R]

  • Vendég
Játékos nézõszög ->> Jármû fordulat
« Válasz #5 Dátum: 2011. Június 19. - 00:08:24 »
0 Show voters
Epsiln megoldása jó, max valamit elrontottál.

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal