Aktuális SA-MP verzió: N/A SA-MP Szerverek: N/A SA-MP Játékosok: N/A Magyar Szerverek: N/A Magyar Játéksok: N/A


Szerző Téma:  SA-MP 0.3c Kliens és Szerver  (Megtekintve 12056 alkalommal)

0 Felhasználó és 1 vendég van a témában

Nem elérhető CasHiis

  • Az igazság, szabaddá tesz!
  • Vezetõség
  • Veterán
  • *
  • Hozzászólások: 8.071
  • A sagittis hungarorum libera nos, Domine
    • Profil megtekintése
    • Next Generation Party Server
SA-MP 0.3c Kliens és Szerver
« Dátum: 2010. November 28. 15:12:14 »
0

SA:MP 0.3c

Legfõbb jellemzõk:
- Újratervezett autó rendszámtábla rendszer
- "Részecske" objectek például a tûzhöz
- Tartalmaz pár új és újradolgozott modelt mint például sapkák, szemüvegek amiket lehet viselni.
- Új stunt objeteket és épületeket tartalmaz
- Továbbfejlesztett jármû és object "szörfölés"
- A jármû lámpák és ajtók mostmár szerveroldalról vezérelhetõek
- Mostmár bármilyen fegyvert használhatsz a jármûbõl való lövöldözéshez (ha utas vagy)
- A karakterek színezhetõsége a szövegeken és a dialógusokon belül
- Vadonat új szerverscriptelési lehetõségek és hibajavítások!

Külön köszönet a GamerX szervernek és a SA-MP Béta Csapat akik hozzájárultak a grafikai munkához!

Írta: hpeter94


Pár újítás / javítás:


Eltávolításra kerültek az alábbi funkciók.:
SetPlayerHoldingObject, IsPlayerHoldingObject és StopPlayerHoldingObject

Ezek helyett 3 db új funkció lett beépítve.:
Kód: Pawn
  1.  # Define MAX_PLAYER_ATTACHED_OBJECTS 5 / / Ez a kapcsolatok száma  [ 5 = 0-4  ]
  2.  
  3.  native SetPlayerAttachedObject ( playerid, index, modelid, bone, Float : fOffsetX = 0.0 , Float : fOffsetY = 0.0 , Float : fOffsetZ = 0.0 , Float : fRotX = 0.0 , Float : fRotY = 0.0 , Float : fRotZ = 0.0 , Float : fScaleX = 1.0 , Float : fScaleY = 1.0 , Float : fScaleZ = 1.0 ) ; natív SetPlayerAttachedObject (playerid, index, modelid, csont, Float: fOffsetX = 0.0, Float: fOffsetY = 0.0, Float: fOffsetZ = 0.0, Float: fRotX = 0.0, Float: fRotY = 0.0, Float: Frotz = 0.0, Float: fScaleX = 1,0, Float: fScaleY = 1.0, Float: fScaleZ = 1,0);
  4.  native RemovePlayerAttachedObject ( playerid, index ) ; natív RemovePlayerAttachedObject (playerid, index);
  5.  native IsPlayerAttachedObjectSlotUsed ( playerid, index ) ; natív IsPlayerAttachedObjectSlotUsed (playerid, index);
  6.  

Ha használtátok a SetPlayerHoldingObject funkciót egy egyszerû definíció segítségével "átalakíthatjátok" az új funkciókra.:
Kód: Pawn
  1.  #define SetPlayerHoldingObject(%1,%2,%3,%4,%5,%6,%7,%8,%9) SetPlayerAttachedObject(%1,MAX_PLAYER_ATTACHED_OBJECTS-1,%2,%3,%4,%5,%6,%7,%8,%9) # Define SetPlayerHoldingObject (% 1,% 2,% 3,% 4,% 5,% 6,% 7, 8%,% 9) SetPlayerAttachedObject (% 1, MAX_PLAYER_ATTACHED_OBJECTS-1,% 2,% 3,% 4,% 5,% 6,% 7, 8%,% 9)
  2. #define StopPlayerHoldingObject(%1) RemovePlayerAttachedObject(%1,MAX_PLAYER_ATTACHED_OBJECTS-1) # Define StopPlayerHoldingObject (% 1) RemovePlayerAttachedObject (% 1, MAX_PLAYER_ATTACHED_OBJECTS-1)
  3. #define IsPlayerHoldingObject(%1) IsPlayerAttachedObjectSlotUsed(%1,MAX_PLAYER_ATTACHED_OBJECTS-1); # Define IsPlayerHoldingObject (% 1) IsPlayerAttachedObjectSlotUsed (% 1, MAX_PLAYER_ATTACHED_OBJECTS-1);
  4.  


Újításnak számít az is, hogy több helyen is lehet színezni a bevitt szöveget.
Használata egyszerû: {SZÍN KÓD}Üzenet
Kód: Pawn
  1. SendClientMessage ( playerid,COLOR_WHITE,"Welcome to {88AA88}G{FFFFFF}rand {88AA88}L{FFFFFF}arceny" );
  2.  


Rendszám megadása a következdõ képen.:
Kód: Pawn
  1. SetVehicleNumberplate ( vehicleid, szám );
Ez a függvény nem használható olyan jármûvekre, amelyek nincs rendszámtáblája. (PL: Hajó, Repülõ )


Jármûvek tulajdonságaira vonatkozó függvény.:
Kód: Pawn
  1. #define VEHICLE_PARAMS_UNSET    -1
  2. #define VEHICLE_PARAMS_OFF  0
  3. #define VEHICLE_PARAMS_ON   1
  4.  
  5. native SetVehicleParamsEx ( vehicleid, engine, lights, alarm, doors, bonnet, boot, objective );
  6. native GetVehicleParamsEx ( vehicleid, &engine, &lights, &alarm, &doors, &bonnet, &boot, &objective );
  7.  
Ezeket a paramétereket nem kell megadni a SetVehicleParamsForPlayer ( ) függvénynél, mert automatikusan megadja az értékeket.

Kód: Pawn
  1. new engine, lights, alarm, doors, bonnet, boot, objective;
  2.  
  3. if ( strcmp ( cmdtext, "/startengine",true ) == 0 )
  4. {
  5.     new vid = GetPlayerVehicleID ( playerid );
  6.     if ( vid != INVALID_VEHICLE_ID )
  7.     {
  8.         GetVehicleParamsEx ( vid, engine, lights, alarm, doors, bonnet, boot, objective );
  9.         SetVehicleParamsEx ( vid,VEHICLE_PARAMS_ON, lights, alarm, doors, bonnet, boot, objective );
  10.     }
  11.     return 1;
  12. }
  13.  
  14. if ( strcmp ( cmdtext, "/stopengine",true ) == 0 )
  15. {
  16.     new vid = GetPlayerVehicleID ( playerid );
  17.     if ( vid != INVALID_VEHICLE_ID )
  18.     {
  19.         GetVehicleParamsEx ( vid, engine, lights, alarm, doors, bonnet, boot, objective );
  20.         SetVehicleParamsEx ( vid,VEHICLE_PARAMS_OFF, lights, alarm, doors, bonnet, boot, objective );
  21.     }
  22.     return 1;
  23. }
  24.  


ManualVehicleEngineAndLights ( )
Az OnGameModeInit eljárás alatt lehet alkalmazni.
Ez a függvény arra szolgál, hogy egy adott jármûbe beszáll egy játékos, akkor nem indul el automatikusan a motor illetve éjjel a lámpa sem kapcsol be.



SetPlayerMapIcon ( )

Kód: Pawn
  1. # Define MAPICON_LOCAL 0 / / Helyi
  2. # Define MAPICON_GLOBAL 1 / / Mindig megjelenik
  3. # Define MAPICON_LOCAL_CHECKPOINT 2 / / Helyi + Ellezörzõpont
  4. # Define MAPICON_GLOBAL_CHECKPOINT 3 / / Midig megjelenik + Ellenörzõpont
  5.  
  6.  native SetPlayerMapIcon ( playerid, iconid, Float : x, Float : y, Float : z, markertype, color, style = MAPICON_LOCAL ) ; natív SetPlayerMapIcon (playerid, iconid, Float: x, Float: y, Float: z, markertype, szín, stílus = MAPICON_LOCAL );
  7.  
  8.  



AttachObjectToVehicle ( )

Szerintem egyértelmû. Tárgy csatolása jármûhöz.


Új tárgyak
Ezekhez rengeteg dokumentáció kell hogy készüljön. Néhány hasznos információ hamarosan megjelenik a SA-MP wikin. Bevezetõként, köszönet a SA-MP Béta csapatnak, a San Andreas Multiplayer most már több száz új objektumot tartalmaz, beleértve a részletes objektumokat is. Ezek új modell/objektum ID-ket használnak, amelyek alapesetben nem találhatóak meg a San Andreasban. Az ID-k teljes verziója megtalálható a GTA San Andreas mappádban a models\samp.ide fájlban, bármely 0.3c verzió telepítése után.
Új tárgyak azonosítói és képek róluk: Letöltés!



Letöltés:

0.3c R3 Kliens
0.3c R2  Linux Szerver
0.3c R2 Windows Szerver
« Utoljára szerkesztve: 2011. Május 03. 12:59:54 írta CasHiis »
Ne tagadd meg a fajt mibõl eredtél, lángoló vért mibõl születtél, a föld mely éltet s eltakar, ha Magyarnak születtél, hát maradj is MAGYAR !
Halál mi volna szebb, mint hullajtani vért,
Isteneink templomáért... és õseink hamvaiért?

Kattints IDE a csatlakozáshoz!

Nem elérhető ScreaM

  • Ex Globális Moderátor
  • Legend
  • Veterán
  • *
  • Hozzászólások: 5.864
  • Játékos
    • Profil megtekintése
Re:SA-MP 0.3c RC Kliens és Szerver
« Válasz #1 Dátum: 2010. November 28. 15:29:12 »
0
Épp most teszteltem a szines chatet. :P

Nem elérhető Tru3MaN

  • Richard
  • Õs fórumozó
  • *
  • Hozzászólások: 2.337
  • Richard
    • Profil megtekintése
Re:SA-MP 0.3c RC Kliens és Szerver
« Válasz #2 Dátum: 2010. November 28. 15:34:01 »
0
Elõbb kiraktam a hírekbe mert ez még csak 1 hír szinte :D

Nem elérhető Draven

  • Még mindig TrYp. :)
  • Legend
  • Õs fórumozó
  • *
  • Hozzászólások: 2.079
    • Profil megtekintése
Re:SA-MP 0.3c RC Kliens és Szerver
« Válasz #3 Dátum: 2010. November 28. 15:34:35 »
0
Ezzel sok új lehetõség lesz majd,kösz a leírást. :D Fõleg ez az új SendClientMessage-s cucc tetszik :D:D

http://www.lifecard.hu/1j4hd - Ha regisztrálnál ezen a linken, akkor azt megköszönném.

Nem elérhető ZeRo

  • Ex Globális Moderátor
  • Legend
  • Veterán
  • *
  • Hozzászólások: 5.741
  • Obsessed guitarist
    • Profil megtekintése
Re:SA-MP 0.3c RC Kliens és Szerver
« Válasz #4 Dátum: 2010. November 28. 15:36:53 »
0
Ez nagyon jó, elkezdem írni az új módomat. 8)
I serve the greater good

Nem elérhető Antonyo

  • Hõs Tag
  • *
  • Hozzászólások: 1.349
  • ritkán varrott rongykorong
    • Profil megtekintése
Re:SA-MP 0.3c RC Kliens és Szerver
« Válasz #5 Dátum: 2010. November 28. 16:23:49 »
0
Nem csak a SendClientMessage-t lehet szinezni hanem a Create3DTextLabel-t is:
(Elsõ képernyõkép a 0.3c-bõl :D)


Nem elérhető CasHiis

  • Az igazság, szabaddá tesz!
  • Vezetõség
  • Veterán
  • *
  • Hozzászólások: 8.071
  • A sagittis hungarorum libera nos, Domine
    • Profil megtekintése
    • Next Generation Party Server
Re:SA-MP 0.3c RC Kliens és Szerver
« Válasz #6 Dátum: 2010. November 28. 16:54:41 »
0
Ne tagadd meg a fajt mibõl eredtél, lángoló vért mibõl születtél, a föld mely éltet s eltakar, ha Magyarnak születtél, hát maradj is MAGYAR !
Halál mi volna szebb, mint hullajtani vért,
Isteneink templomáért... és õseink hamvaiért?

Kattints IDE a csatlakozáshoz!

Nem elérhető Tru3MaN

  • Richard
  • Õs fórumozó
  • *
  • Hozzászólások: 2.337
  • Richard
    • Profil megtekintése
Re:SA-MP 0.3c RC Kliens és Szerver
« Válasz #7 Dátum: 2010. November 28. 17:19:31 »
0

Nem elérhető Antonyo

  • Hõs Tag
  • *
  • Hozzászólások: 1.349
  • ritkán varrott rongykorong
    • Profil megtekintése
Re:SA-MP 0.3c RC Kliens és Szerver
« Válasz #8 Dátum: 2010. November 28. 17:45:19 »
0
Minden autónak ez a rendszáma:


herban

  • Vendég
Re:SA-MP 0.3c RC Kliens és Szerver
« Válasz #9 Dátum: 2010. November 28. 17:54:14 »
0
És azokat az uj objecteket mivel lehet betenni a játékba?

Mert megnéztem és már bent vannak a San Andreas/Models mappába..

Nem elérhető Chick-Magnet

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 9
    • Profil megtekintése
Re:SA-MP 0.3c RC Kliens és Szerver
« Válasz #10 Dátum: 2010. November 28. 18:21:39 »
0
Találtam is egy bugot :

Szépen átlehet látni a falon :)

Nem elérhető R4z0r96

  • Vérbeli tag
  • *
  • Hozzászólások: 612
    • Profil megtekintése
Re:SA-MP 0.3c RC Kliens és Szerver
« Válasz #11 Dátum: 2010. November 28. 18:25:15 »
0
úúúú , ezt a havat be kell raknom :D

Nem elérhető kurta999

  • V.I.P. Member
  • Hõs Tag
  • *
  • Hozzászólások: 2.581
    • Profil megtekintése
Re:SA-MP 0.3c RC Kliens és Szerver
« Válasz #12 Dátum: 2010. November 28. 18:33:00 »
0

Átlátható fal:
Ez nem samp bug, hanem a fal hibás..

Rendszám:
Kalcor is említette, hogy ez lesz minden kocsi rendszáma
« Utoljára szerkesztve: 2010. November 28. 20:09:01 írta kurta999 »

Yeaseiro

  • Vendég
Re:SA-MP 0.3c RC Kliens és Szerver
« Válasz #13 Dátum: 2010. November 28. 18:42:57 »
0
valaki áttudja kldeni a klienset? pls (MSN: orbit5424@citromail.hu)

én meg mintha bannolva lennék :angry:
Idézet
Hoppá! A Google Chrome nem tudott csatlakozni a team.sa-mp.com webhelyhez :dodge:

Nem elérhető Joszip

  • V.I.P. Member
  • Veterán
  • *
  • Hozzászólások: 6.613
    • Profil megtekintése
Re:SA-MP 0.3c RC Kliens és Szerver
« Válasz #14 Dátum: 2010. November 28. 22:10:26 »
0
Ez nekem még elég elhamarkodottnak tûnik...
SnicK - Keith - Joszip
2007 - 2011
PDRP alapító
Vatos Locos Company