Szerző Téma: [ Leírás ] NPC készítés  (Megtekintve 11870 alkalommal)

[ Leírás ] NPC készítés
« Dátum: 2011. Február 07. - 14:56:48 »
+4 Show voters
Eredeti téma:http://forum.sa-mp.com/index.php?topic=119947.0
A leírást \"kc\" írta. Magyarosítás: [RKS]Ricsi. Forrás: Creating NPCs
/*
Kiegészíteném a leírást azzal,hogy létezik egy plugin,ami nagyban megkönnyíti az NPC készítését és kezelését is.
http://forum.sa-mp.com/showthread.php?t=174671
Figyelem!0.3c verzión NEM mûködik!
*/
 
NPC készítés
Ebben a leírásban bemutatom nektek, hogyan kell \"NPC\", botokat, szerver által vezényelt játékosokat készíteni.
Felvenni a lejátszófájlt
Elõször nekünk fel kell venni az NPC használatát a .rec fájlt. A szervereden jelentkezz be RCON adminisztrátornak. Ha megvan, töltsd be a NPC felvétel szkriptet: \"/rcon loadfs npc_record\". Itt most tudunk három parancsot használni, melyek az NPC felvételéhez szükségesek.
 
  • /vrecord [fájlnév] - Elindít egy felvételt, amikor az NPC jármût vezet.

  • /ofrecord [fájlnév] - Elindít egy felvételt, amikor az NPC gyalog közlekedik.

  • /stoprecord - Leállítja az aktuálisan futó felvételt.


Ebben a leírásban, készítünk egy NPC-t, mely jármût vezet. A szervereden, gépeld a /vrecord [fájlnév] parancsot: /vrecord mynpc.
Vedd fel azt az útvonalat, ahol szeretnéd, hogy az NPC játékosod mozogjon. Ha megvan, gépeld a /stoprecord parancsot. A szervermappád, szkriptfájljai mappában lesz egy \"fájlnév.rec\" fájl. Esetünkben \"mynpc.rec\". Helyezd át ezt a fájlt, a szervermappa/npcmodes/recordings mappába.
Eddig felvettük az NPC-d útvonalát, és áthelyeztük a megfelelõ mappába.
Irányítani az NPC-t
Az npcmodes mappában sok fájlt vehettél észre, ezek az NPC viselkedését szolgálják. Most hozzunk létre egy NPC-t!
Hozz létre egy új Pawn szkript fájlt, és írd bele ( érdemes az elejéhez írni ):
 
#define RECORDING \"mynpc\" // Ez az NPC-d neve, melyet felvettél
#define RECORDING_TYPE 1 // Az NPC közlekedése, 1 ha jármût vezet, 2 ha gyalogol
#include <a_npc> // Az NPC függvénykönyvtár beágyazása
public OnRecordingPlaybackEnd ( )
{
  StartRecordingPlayback ( RECORDING_TYPE, RECORDING );
  return 0;
}
#if RECORDING_TYPE == 1 // Ha az NPC típusa jármûves vezetõ
  public OnNPCEnterVehicle ( vehicleid, seatid )
  {
    StartRecordingPlayback ( RECORDING_TYPE, RECORDING );
    return 0;
  }
  public OnNPCExitVehicle ( )
  {
    StopRecordingPlayback ( );
    return 0;
  }
#else // Viszont ha gyalogos
  public OnNPCSpawn ( )
  {
    StartRecordingPlayback ( RECORDING_TYPE, RECORDING );
    return 0;
  }
#endif

 
Most vegyük át hogy a kódban szereplõ algoritmusoknak mi a szerepe!
 
#define RECORDING \"mynpc\" // Ez annak a fájlnak a neve, melyet te felvettél a szerveren a .rec fájl

 
A .rec fájl neve amit felvettünk a szerveren. Itt a neve \"mynpc\", és ezért lett a neve \"mynpc\".
 
#define RECORDING_TYPE 1 // Az NPC játékos típusa, ha 1 autót vezet, ha 2 gyalogos

 
Az NPC típus definiálása
 
#include <a_npc>

 
SA-MP, NPC függvénykönyvtárak beágyazása.
 
public OnRecordingPlaybackEnd ( )
{
  StartRecordingPlayback ( RECORDING_TYPE, RECORDING );
  return 1;
}

 
Ez a kód sor eléri, hogy elindítja az NPC feladatait. Ha az NPC befejezte a neki felvett feladatokat, elkezdi újra.
 
public OnNPCEnterVehicle ( vehicleid, seatid )
{
  StartRecordingPlayback ( RECORDING_TYPE, RECORDING );
  return 1;
}

 
Ez elindítja a paraméterek közt megadott felvételt, amikor az NPC egy jármûbe ül.
 
public OnNPCExitVehicle ( )
{
  StopRecordingPlayback ( );
  return 1;
}

 
Ha az NPC elhagyja az egyik jármût, abbahagyja a felvételt.
 
public OnNPCSpawn ( )
{
  StartRecordingPlayback ( RECORDING_TYPE, RECORDING );
  return 1;
}

 
Amikor az NPC elkezdi a játékot, a paraméterek közt megadott NPC fájl nevét meghívja (elindítja ).
Mint látod ez egyszerû. Ha megvan, fordítsd le a szkriptet.
Ha valamilyen hibát ír ki, akkor nézd át a forráskódot, nem-e hagytál el valahonnan zárójelet, stb.
Ezt a szkriptet tedd be a szervermappa/npcmodes mappába.
Csatlakoztatni az NPC-t
A ConnectNPC ( ) függvény csatlakoztatja az NPC-nket a szerverhez.
 
ConnectNPC ( \"Dave\", \"mynpc\" );

 


  • \"Dave\" - Az NPC játékos neve. Az NPC játékosokat a nevük alapján lehet megkülönböztetni.


  • \"mynpc\" - Az NPC játékos .AMX szkriptje, melyet behelyeztünk a szervermappa/npcmodes mappába.


 
 
public OnGameModeInit ( )
{
  print ( \"my gamemode\" );
  ConnectNPC ( \"MyFirstNPC\", \"mynpc\" );
  return 1;
}

 
NPC játékos hozzáadása a játékhoz, OnGameModeInit ( ) függvényben.
 
public OnFilterScriptInit ( )
{
  print ( \"my filterscript\" );
  ConnectNPC ( \"MyFirstNPC\", \"mynpc\" );
  return 1;
}

 
Most, hogy meghatároztuk, hogy a NPC játékos jármût vezessen, már csak adni kell neki egy eszközt, amit vezethet.
Ha az NPC játékosod nincs jármûben, hagyd ki ezt a részt!
 
new MyFirstNPCVehicle; // Globális változó
public OnGameModeInit ( )
{
  print ( \"my gamemode\" );
  ConnectNPC ( \"MyFirstNPC\", \"mynpc\" );
  MyFirstNPCVehicle = AddStaticVehicle ( 400, 0.0, 0.0, 5.0, 0.0, 3, 3 );
  return 1;
}

 
A NPC játékosnak adunk egy jármût.
 
new MyFirstNPCVehicle; // Globális változó
public OnFilterScriptInit ( )
{
  print ( \"my filterscript\" );
  ConnectNPC ( \"MyFirstNPC\", \"mynpc\" );
  MyFirstNPCVehicle = CreateVehicle ( 400, 0.0, 0.0, 5.0, 0.0, 3, 3, 5000 );
  return 1;
}

 
Ha az NPC jármûve nem az NPC játékos helyzeténél van, akkor a jármû az NPC játékoshoz kerül.
Most, hogy az NPC jármûve az NPC játékosnál van, már csak bele kell õt tenni. Ha az NPC játékosod gyalogos, hagyd ki ezt a lépést!
 
public OnPlayerSpawn ( playerid )
{
  if ( IsPlayerNPC ( playerid ) ) // Ellenõrzi a szerver, hogy a játékos NPC játékos-e
  {
    new npcname [ MAX_PLAYER_NAME ]; // Létrehozunk egy változót, ami az NPC játékos nevét tárolja
    GetPlayerName ( playerid, npcname, sizeof ( npcname ) ); // A szerver lekéri az NPC játékos nevét, eltárolja a változóba
    if ( !strcmp ( npcname, \"MyFirstNPC\", true ) ) // Összehasonlítja a játékos nevét a \"MyFirstNPC\" névvel
    {
      PutPlayerInVehicle ( playerid, MyFirstNPCVehicle, 0 ); // Beletesszük a játékost az NPC játékos jármûvébe
    }
    return 1;
  }
  // Ha a játékos normális játékos, azaz nem NPC játékos, azok funkciói itt lesznek
  return 1;
}

 
Ha kettõ, vagy több NPC-t akarsz a szerveredre, akkor külön neveket kell adni, és vigyázni rá, hogy ne keveredjenek egymás funkciói. Itt egy példa, ami kettõ NPC játékost hoz létre:
 
public OnPlayerSpawn ( playerid )
{
  if ( IsPlayerNPC ( playerid ) ) // Ellenõrzi a szerver, hogy a játékos NPC játékos-e
  {
    new npcname [ MAX_PLAYER_NAME ]; // Létrehozunk egy változót
    GetPlayerName ( playerid, npcname, sizeof ( npcname ) ); // Megkeressük az NPC játékos nevét
    if ( !strcmp ( npcname, \"MyFirstNPC\", true ) ) // Összehasonlítsuk a játékos nevét a \"MyFirstNPC\" névvel
    {
      PutPlayerInVehicle ( playerid, MyFirstNPCVehicle, 0 ); // Beletesszük a játékost, a jármûbe
      return 1; // Visszatérési érték
    }
    if ( !strcmp ( npcname, \"MySecondNPC\", true ) ) // Ellenõrzik a következõ névvel
    {
      PutPlayerInVehicle(playerid, AnotherVehicleID, 0); // Betesszük õt a jármûbe
      return 1; // Visszatérési érték
    }
    return 1; // Visszatérési érték
  }
  // Azok a játékosok, melyek nem NPC-k, azok funkciói ide jönnek
  return 1;
}

 
Fordítsd le a szkriptet, és készen vagy!
Problémák
- Az NPC elhagyja a szervert:
Valami törli, vagy kárt okoz az NPC-dben.
 
if ( IsPlayerNPC ( playerid ) ) return 1;

 
- Az NPC-d egyátalán nem csatlakozik a szerverhez:
Lehetséges, hogy a szervered jelszóval van védve, ezért nem tud felcsatlakozni.
- Nem tölti be a felvételt készítõ szkriptet:
Próbáld meg újra betölteni a szkriptet, vagy szerezd be újra.
- Az NPC-m áll a kezdõhelyén, és nem csinál semmit.
Menny vissza az OnPlayerSpawn ( ) függvényhez, és nézd meg hogy mindent rendben írtál-e meg.
- Az NPC-t RC5 verzióban készítettem, és most nem mûködik:
A server.cfg-nél egy változó:
 
maxnpc number_goes_here

 
Ezt írd be a server.cfg-be, ha nem lett volna ott, és az értékét írd 0-ra:
 
maxnpc number_goes_here 0
« Utoljára szerkesztve: 2011. Február 08. - 16:48:27 írta ChuckNorris »

[ Leírás ] NPC készítés
« Válasz #1 Dátum: 2011. Február 07. - 16:21:22 »
0 Show voters
Uhh köszi szépen, szép jó leírás :D ;)

djralf

  • Vendég
[ Leírás ] NPC készítés
« Válasz #2 Dátum: 2011. Február 08. - 16:47:04 »
0 Show voters
Lenne egy javaslatom:
Írd oda, hogy a 0.3c-n nem mûködik a CNPC, mert sokan fognak rá panaszkodni.

[ Leírás ] NPC készítés
« Válasz #3 Dátum: 2011. Február 08. - 16:50:05 »
0 Show voters
Odaírtam.  :)

Gang[St]e[R]

  • Vendég
[ Leírás ] NPC készítés
« Válasz #4 Dátum: 2011. Február 08. - 20:37:22 »
0 Show voters
Úgytudom ,hogy ez nagyon rossz leírás és hibás. sa-mp.gportal-on is ez volt fenn de ez akkora hiba ,hogy nem is részletezem jó leírás ami által többen csináltak már npc-t: http://sa-mp.gportal.hu/gindex.php?pg=32569262

[ Leírás ] NPC készítés
« Válasz #5 Dátum: 2011. Február 09. - 15:10:29 »
0 Show voters
Én tökéletesen mûködõ NPCt tudtam csinálni vele :D
Nem hiszem,hogy a leírás a rossz.

Gang[St]e[R]

  • Vendég
[ Leírás ] NPC készítés
« Válasz #6 Dátum: 2011. Február 09. - 17:12:15 »
0 Show voters
Akkor bocs lehet összekevertem egy másikkal!

Nem elérhető maark

  • 565
    • Profil megtekintése
[ Leírás ] NPC készítés
« Válasz #7 Dátum: 2011. Február 12. - 17:35:43 »
0 Show voters
Én már készítem a tutorial videót róla (16:9 FULL HD) :D
more ketchup?

[ Leírás ] NPC készítés
« Válasz #8 Dátum: 2011. Március 24. - 21:07:35 »
0 Show voters
Jó kis leírás, hasznos..  ;)

Gang[St]e[R]

  • Vendég
[ Leírás ] NPC készítés
« Válasz #9 Dátum: 2011. Március 25. - 14:09:05 »
0 Show voters
Idézetet írta: maark date=1297528543\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"5956\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Én már készítem a tutorial videót róla (16:9 FULL HD) :D
more ketchup?
 
Ne ird már minden hsz ed után ,hogy több ketchup mer idegesítõ.
Chuck majd összekéne tenni scriptet erröl ,mert sokaknak nem szokott menni leírás alapján sem.
De ez az én véleményem.

[ Leírás ] NPC készítés
« Válasz #10 Dátum: 2011. Május 24. - 20:40:56 »
0 Show voters
Idézetet írta: ChuckNorris date=1297087008\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"5956\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Eredeti téma:http://forum.sa-mp.com/index.php?topic=119947.0
A leírást \"kc\" írta. Magyarosítás: [RKS]Ricsi. Forrás: Creating NPCs
/*
Kiegészíteném a leírást azzal,hogy létezik egy plugin,ami nagyban megkönnyíti az NPC készítését és kezelését is.
http://forum.sa-mp.com/showthread.php?t=174671
Figyelem!0.3c verzión NEM mûködik!
*/
 
NPC készítés
Ebben a leírásban bemutatom nektek, hogyan kell \"NPC\", botokat, szerver által vezényelt játékosokat készíteni.
Felvenni a lejátszófájlt
Elõször nekünk fel kell venni az NPC használatát a .rec fájlt. A szervereden jelentkezz be RCON adminisztrátornak. Ha megvan, töltsd be a NPC felvétel szkriptet: \"/rcon loadfs npc_record\". Itt most tudunk három parancsot használni, melyek az NPC felvételéhez szükségesek.
 
  • /vrecord [fájlnév] - Elindít egy felvételt, amikor az NPC jármût vezet.

  • /ofrecord [fájlnév] - Elindít egy felvételt, amikor az NPC gyalog közlekedik.

  • /stoprecord - Leállítja az aktuálisan futó felvételt.


Ebben a leírásban, készítünk egy NPC-t, mely jármût vezet. A szervereden, gépeld a /vrecord [fájlnév] parancsot: /vrecord mynpc.
Vedd fel azt az útvonalat, ahol szeretnéd, hogy az NPC játékosod mozogjon. Ha megvan, gépeld a /stoprecord parancsot. A szervermappád, szkriptfájljai mappában lesz egy \"fájlnév.rec\" fájl. Esetünkben \"mynpc.rec\". Helyezd át ezt a fájlt, a szervermappa/npcmodes/recordings mappába.
Eddig felvettük az NPC-d útvonalát, és áthelyeztük a megfelelõ mappába.
Irányítani az NPC-t
Az npcmodes mappában sok fájlt vehettél észre, ezek az NPC viselkedését szolgálják. Most hozzunk létre egy NPC-t!
Hozz létre egy új Pawn szkript fájlt, és írd bele ( érdemes az elejéhez írni ):
 
#define RECORDING \"mynpc\" // Ez az NPC-d neve, melyet felvettél
#define RECORDING_TYPE 1 // Az NPC közlekedése, 1 ha jármût vezet, 2 ha gyalogol
#include <a_npc> // Az NPC függvénykönyvtár beágyazása
public OnRecordingPlaybackEnd ( )
{
  StartRecordingPlayback ( RECORDING_TYPE, RECORDING );
  return 0;
}
#if RECORDING_TYPE == 1 // Ha az NPC típusa jármûves vezetõ
  public OnNPCEnterVehicle ( vehicleid, seatid )
  {
    StartRecordingPlayback ( RECORDING_TYPE, RECORDING );
    return 0;
  }
  public OnNPCExitVehicle ( )
  {
    StopRecordingPlayback ( );
    return 0;
  }
#else // Viszont ha gyalogos
  public OnNPCSpawn ( )
  {
    StartRecordingPlayback ( RECORDING_TYPE, RECORDING );
    return 0;
  }
#endif

 
Most vegyük át hogy a kódban szereplõ algoritmusoknak mi a szerepe!
 
#define RECORDING \"mynpc\" // Ez annak a fájlnak a neve, melyet te felvettél a szerveren a .rec fájl

 
A .rec fájl neve amit felvettünk a szerveren. Itt a neve \"mynpc\", és ezért lett a neve \"mynpc\".
 
#define RECORDING_TYPE 1 // Az NPC játékos típusa, ha 1 autót vezet, ha 2 gyalogos

 
Az NPC típus definiálása
 
#include <a_npc>

 
SA-MP, NPC függvénykönyvtárak beágyazása.
 
public OnRecordingPlaybackEnd ( )
{
  StartRecordingPlayback ( RECORDING_TYPE, RECORDING );
  return 1;
}

 
Ez a kód sor eléri, hogy elindítja az NPC feladatait. Ha az NPC befejezte a neki felvett feladatokat, elkezdi újra.
 
public OnNPCEnterVehicle ( vehicleid, seatid )
{
  StartRecordingPlayback ( RECORDING_TYPE, RECORDING );
  return 1;
}

 
Ez elindítja a paraméterek közt megadott felvételt, amikor az NPC egy jármûbe ül.
 
public OnNPCExitVehicle ( )
{
  StopRecordingPlayback ( );
  return 1;
}

 
Ha az NPC elhagyja az egyik jármût, abbahagyja a felvételt.
 
public OnNPCSpawn ( )
{
  StartRecordingPlayback ( RECORDING_TYPE, RECORDING );
  return 1;
}

 
Amikor az NPC elkezdi a játékot, a paraméterek közt megadott NPC fájl nevét meghívja (elindítja ).
Mint látod ez egyszerû. Ha megvan, fordítsd le a szkriptet.
Ha valamilyen hibát ír ki, akkor nézd át a forráskódot, nem-e hagytál el valahonnan zárójelet, stb.
Ezt a szkriptet tedd be a szervermappa/npcmodes mappába.
Csatlakoztatni az NPC-t
A ConnectNPC ( ) függvény csatlakoztatja az NPC-nket a szerverhez.
 
ConnectNPC ( \"Dave\", \"mynpc\" );

 


  • \"Dave\" - Az NPC játékos neve. Az NPC játékosokat a nevük alapján lehet megkülönböztetni.


  • \"mynpc\" - Az NPC játékos .AMX szkriptje, melyet behelyeztünk a szervermappa/npcmodes mappába.


 
 
public OnGameModeInit ( )
{
  print ( \"my gamemode\" );
  ConnectNPC ( \"MyFirstNPC\", \"mynpc\" );
  return 1;
}

 
NPC játékos hozzáadása a játékhoz, OnGameModeInit ( ) függvényben.
 
public OnFilterScriptInit ( )
{
  print ( \"my filterscript\" );
  ConnectNPC ( \"MyFirstNPC\", \"mynpc\" );
  return 1;
}

 
Most, hogy meghatároztuk, hogy a NPC játékos jármût vezessen, már csak adni kell neki egy eszközt, amit vezethet.
Ha az NPC játékosod nincs jármûben, hagyd ki ezt a részt!
 
new MyFirstNPCVehicle; // Globális változó
public OnGameModeInit ( )
{
  print ( \"my gamemode\" );
  ConnectNPC ( \"MyFirstNPC\", \"mynpc\" );
  MyFirstNPCVehicle = AddStaticVehicle ( 400, 0.0, 0.0, 5.0, 0.0, 3, 3 );
  return 1;
}

 
A NPC játékosnak adunk egy jármût.
 
new MyFirstNPCVehicle; // Globális változó
public OnFilterScriptInit ( )
{
  print ( \"my filterscript\" );
  ConnectNPC ( \"MyFirstNPC\", \"mynpc\" );
  MyFirstNPCVehicle = CreateVehicle ( 400, 0.0, 0.0, 5.0, 0.0, 3, 3, 5000 );
  return 1;
}

 
Ha az NPC jármûve nem az NPC játékos helyzeténél van, akkor a jármû az NPC játékoshoz kerül.
Most, hogy az NPC jármûve az NPC játékosnál van, már csak bele kell õt tenni. Ha az NPC játékosod gyalogos, hagyd ki ezt a lépést!
 
public OnPlayerSpawn ( playerid )
{
  if ( IsPlayerNPC ( playerid ) ) // Ellenõrzi a szerver, hogy a játékos NPC játékos-e
  {
    new npcname [ MAX_PLAYER_NAME ]; // Létrehozunk egy változót, ami az NPC játékos nevét tárolja
    GetPlayerName ( playerid, npcname, sizeof ( npcname ) ); // A szerver lekéri az NPC játékos nevét, eltárolja a változóba
    if ( !strcmp ( npcname, \"MyFirstNPC\", true ) ) // Összehasonlítja a játékos nevét a \"MyFirstNPC\" névvel
    {
      PutPlayerInVehicle ( playerid, MyFirstNPCVehicle, 0 ); // Beletesszük a játékost az NPC játékos jármûvébe
    }
    return 1;
  }
  // Ha a játékos normális játékos, azaz nem NPC játékos, azok funkciói itt lesznek
  return 1;
}

 
Ha kettõ, vagy több NPC-t akarsz a szerveredre, akkor külön neveket kell adni, és vigyázni rá, hogy ne keveredjenek egymás funkciói. Itt egy példa, ami kettõ NPC játékost hoz létre:
 
public OnPlayerSpawn ( playerid )
{
  if ( IsPlayerNPC ( playerid ) ) // Ellenõrzi a szerver, hogy a játékos NPC játékos-e
  {
    new npcname [ MAX_PLAYER_NAME ]; // Létrehozunk egy változót
    GetPlayerName ( playerid, npcname, sizeof ( npcname ) ); // Megkeressük az NPC játékos nevét
    if ( !strcmp ( npcname, \"MyFirstNPC\", true ) ) // Összehasonlítsuk a játékos nevét a \"MyFirstNPC\" névvel
    {
      PutPlayerInVehicle ( playerid, MyFirstNPCVehicle, 0 ); // Beletesszük a játékost, a jármûbe
      return 1; // Visszatérési érték
    }
    if ( !strcmp ( npcname, \"MySecondNPC\", true ) ) // Ellenõrzik a következõ névvel
    {
      PutPlayerInVehicle(playerid, AnotherVehicleID, 0); // Betesszük õt a jármûbe
      return 1; // Visszatérési érték
    }
    return 1; // Visszatérési érték
  }
  // Azok a játékosok, melyek nem NPC-k, azok funkciói ide jönnek
  return 1;
}

 
Fordítsd le a szkriptet, és készen vagy!
Problémák
- Az NPC elhagyja a szervert:
Valami törli, vagy kárt okoz az NPC-dben.
 
if ( IsPlayerNPC ( playerid ) ) return 1;

 
- Az NPC-d egyátalán nem csatlakozik a szerverhez:
Lehetséges, hogy a szervered jelszóval van védve, ezért nem tud felcsatlakozni.
- Nem tölti be a felvételt készítõ szkriptet:
Próbáld meg újra betölteni a szkriptet, vagy szerezd be újra.
- Az NPC-m áll a kezdõhelyén, és nem csinál semmit.
Menny vissza az OnPlayerSpawn ( ) függvényhez, és nézd meg hogy mindent rendben írtál-e meg.
- Az NPC-t RC5 verzióban készítettem, és most nem mûködik:
A server.cfg-nél egy változó:
 
maxnpc number_goes_here

 
Ezt írd be a server.cfg-be, ha nem lett volna ott, és az értékét írd 0-ra:
 
maxnpc number_goes_here 0

 


Nem elérhető Armani

  • 319
    • Profil megtekintése
[ Leírás ] NPC készítés
« Válasz #11 Dátum: 2011. Július 29. - 11:55:34 »
0 Show voters
Bárcsak tudnák én is iet csinalni de egyelöre amit netröl letöltök probának az se akar müködni

Nem elérhető sajna

[ Leírás ] NPC készítés
« Válasz #12 Dátum: 2011. Október 21. - 21:01:38 »
0 Show voters
Hello!Remélem tudsz segíteni megcsináltam ennek a gyalogos verzióját de vmi bebugolt nem lassan sétál ahogy én felvetem hanem fut mármint hogy gyors mintha szaladna +még 2x gyorsabb nemtudod hogy mi lehet a gond?

Nem elérhető The

  • 4384
    • Profil megtekintése
[ Leírás ] NPC készítés
« Válasz #13 Dátum: 2011. Október 22. - 10:51:51 »
0 Show voters
Szép leírás.

[ Leírás ] NPC készítés
« Válasz #14 Dátum: 2011. November 19. - 05:23:25 »
0 Show voters
Grat ChuckNorris! Szép leírás

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal