Szerző Téma: Visszadobó zóna hiba  (Megtekintve 1026 alkalommal)

Visszadobó zóna hiba
« Dátum: 2015. Június 01. - 22:30:46 »
0 Show voters
Sziasztok ebbe a kódba mi a hiba?
 
forward Vissza();
public Vissza()
{
        for(new i=0;i<MAX_PLAYERS;i++)
        {
            if(bortonben == 1)
            {
                if(IsPlayerInRangeOfPoint(i, 2.5, 747.2867,-1399.3510,3001.0859))
                {
                        SetPlayerPos(i,-1,741.9987,-1405.9272,3001.0859);
                        SendClientMessage(i,VILAGOSKEK,\"(( Nem Szöksz! ))\");
                }
   }
   else return 0;
        }
        return 1;
}

 
az kéne történjen ha a megadott pontba belemegy a lecsukott személy akkor visszadobja a cellába, a kordináta pontos viszont ha belemegyek a megadott helybe kidob valahova ls-be,lv-be stb...
mi lehet a hiba?
« Utoljára szerkesztve: 2015. Június 02. - 22:42:29 írta ƒlaﻛh »

Nem elérhető ZSOLTI99

  • 1827
    • Profil megtekintése
Visszadobó zóna hiba
« Válasz #1 Dátum: 2015. Június 01. - 23:18:01 »
0 Show voters
http://weedarr.wikidot.com/interior itt találsz kordinátákat képpel együtt
https://wiki.sa-mp.com/wiki/InteriorIDs itt viszont nincs kép
 
SetPlayerInterior(playerid, 0);

 

forward Vissza();
public Vissza()
{
        for(new i=0;i<MAX_PLAYERS;i++)
        {
            if(bortonben == 1)
            {
                if(IsPlayerInRangeOfPoint(i, 2.5, 747.2867,-1399.3510,3001.0859)) // gondolom ez itt a pont ahol belemegy
                {
                        SetPlayerPos(i,-1, 741.9987,-1405.9272,3001.0859.); ide meg a fogdának a kordinátájat vagy is az interiorét
                        SetPlayerInterior(i, 0); //ide írd fogda idjét
                        SendClientMessage(i,VILAGOSKEK,\"(( Nem Szöksz! ))\");
                }
   }
   else return 0;
        }
        return 1;
}

 és akkor elvileg mennie kell
Elvileg menni kell

Nem elérhető Kovacs_Richard

  • 1743
  • HRP Fejlesztő
  • Discord: Kovacs_Richard#0321
    • Profil megtekintése
    • Hun Role Play Web
Visszadobó zóna hiba
« Válasz #2 Dátum: 2015. Június 02. - 07:57:34 »
0 Show voters
for(new i=0;i<MAX_PLAYERS;i++)
{
    if(bortonben == 1)
    {
        // ...
    }
    else return 0;
}

 
Elindul a ciklus 0-tól MAX_PLAYER-ig...
HA 0 NINCS börtönben AKKOR return 0 // Tehát nem fut tovább az ellenőrzés a többi játékosra
HA 0 börtönben van AKKOR még lefut az ellenőrzés az 1-es játékosra, viszont ha ő nincs akkor szintén nem fut tovább
Szóval az első játékos aki nincs börtönben \"megmenti a többit\" az ellenőrzéstől...
lehet ez a gond?
Régóta nem tevékenykedem, mint SA-MP scripter.
HRP Fejlesztő.

Visszadobó zóna hiba
« Válasz #3 Dátum: 2015. Június 20. - 22:09:29 »
0 Show voters
Na így már jónak kell lennie ... csak egy argumentumot rontottál el, nem hiszem, hogy nem kaptál rá warningot.
 

forward Vissza();
public Vissza()
{
        for(new i=0;i<MAX_PLAYERS;i++)
        {
            if(bortonben == 1)
            {
                if(IsPlayerInRangeOfPoint(i, 2.5, 747.2867,-1399.3510,3001.0859))
                {
                        SetPlayerPos(i, 741.9987,-1405.9272,3001.0859);
                        SendClientMessage(i,VILAGOSKEK,\"(( Nem Szöksz! ))\");
                }
            }
        }
        return 1;
}

 
SetPlayerPos(i,-1,741.9987,-1405.9272,3001.0859);
E(Ezt már betegen írtam, szóval a fogalmazásért bocs.):
Idézetet írta: ZSOLTI99 date=1433193481\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"54559\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
http://weedarr.wikidot.com/interior itt találsz kordinátákat képpel együtt
https://wiki.sa-mp.com/wiki/InteriorIDs itt viszont nincs kép
 
SetPlayerInterior(playerid, 0);

 

forward Vissza();
public Vissza()
{
        for(new i=0;i<MAX_PLAYERS;i++)
        {
            if(bortonben == 1)
            {
                if(IsPlayerInRangeOfPoint(i, 2.5, 747.2867,-1399.3510,3001.0859)) // gondolom ez itt a pont ahol belemegy
                {
                        SetPlayerPos(i,-1, 741.9987,-1405.9272,3001.0859.); ide meg a fogdának a kordinátájat vagy is az interiorét
                        SetPlayerInterior(i, 0); //ide írd fogda idjét
                        SendClientMessage(i,VILAGOSKEK,\"(( Nem Szöksz! ))\");
                }
   }
   else return 0;
        }
        return 1;
}

 és akkor elvileg mennie kell
Elvileg menni kell
 
Egyáltalán nem szükséges interiort váltani, mivel már amikor bezárják akkor beállítják az interiort. Tehát ha elmegy onnan, csak a pozicióra kell visszarakni.
« Utoljára szerkesztve: 2015. Június 21. - 15:33:45 írta norbinator09 »

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal