Szerző Téma: Házrendszer ey része  (Megtekintve 744 alkalommal)

Házrendszer ey része
« Dátum: 2014. Március 01. - 17:44:53 »
0 Show voters
Na sikerült megoldani nem tagadtam le hogy 4-es admin csak, hanem nagyobbítottam \"<\". Le is tudom rakni a házat /újház parancsal. De az a gondom hogy leraktam a házat megvettem /házvesz és akkor automatikusan bevitt a házba. Utánna odaálltam a házban az ágynál a falhoz akkor kitudtam menni a /ki parancsal. Na utánna ugye kimentem és megint azt írta ki hogy eladó a ház nem pedig azt hogy már valaki megvette. De ez csak néhány ID-s házaknál csinálja valamelyiknél nem. Mi lehet a gond?. És még szerver resiztem is, de nem mentette el a házakat. Azt hogy lehetne megoldani?
A /házvesz parancs:

if(strcmp(cmd, \"/házvesz\", true) == 0)
{
    if(IsPlayerConnected(playerid))
    {
   new Float:oldposx, Float:oldposy, Float:oldposz;
   GetPlayerName(playerid, playername, sizeof(playername));
   GetPlayerPos(playerid, oldposx, oldposy, oldposz);
   for(new h = 0; h < sizeof(HouseInfo); h++)
   {
      if(PlayerToPoint(2.0, playerid, HouseInfo[h][hEntrancex], HouseInfo[h][hEntrancey], HouseInfo[h][hEntrancez]) && HouseInfo[h][hOwned] == 0)
      {
         if(PlayerInfo[playerid][pPhousekey] != 255 && strcmp(playername, HouseInfo[PlayerInfo[playerid][pPhousekey]][hOwner], true) == 0)
         {
            SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, \"Már van egy házad! Elõtte add el /eladház!\");
            return 1;
         }
         if(GetPlayerMoney(playerid) > HouseInfo[h][hValue])
         {
            PlayerInfo[playerid][pPhousekey] = h;
            Delete3DTextLabel(hazelado);
            format(stringx, sizeof(stringx), \"A ház tulajdonosa:\\n %s\",HouseInfo[h][hOwner]);
            haztulaj = Create3DTextLabel(stringx,0xFFFF00AA,HouseInfo[h][hEntrancex], HouseInfo[h][hEntrancey], HouseInfo[h][hEntrancez],35,0,1);
            HouseInfo[h][hOwned] = 1;
            GetPlayerName(playerid, sendername, sizeof(sendername));
            strmid(HouseInfo[h][hOwner], sendername, 0, strlen(sendername), 255);
            SafeGivePlayerMoney(playerid,-HouseInfo[h][hValue]);
            PlayerPlayMusic(playerid);
            SetPlayerInterior(playerid,HouseInfo[h][hInt]);
            SetPlayerVirtualWorld(playerid,HouseInfo[h][hWorld]);
            SetPlayerPos(playerid,HouseInfo[h][hExitx],HouseInfo[h][hExity],HouseInfo[h][hExitz]);
            GameTextForPlayer(playerid, \"~w~Üdv Itthon~n~ha ki szeretnél menni /ki\", 5000, 3);
            PlayerInfo[playerid][pInt] = HouseInfo[h][hInt];
            PlayerInfo[playerid][pLocal] = h;
            SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, \"Gratulálok,vettél egy házat!\");
            SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, \"Ha nem tudod a hozzá kapcsolódó parancsokat /help!\");
            GetPlayerName(playerid,sendername,sizeof(sendername));
            DateProp(playerid);
            SaveProperty();
            OnPlayerUpdate(playerid);
            return 1;
         }
         else
         {
            SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, \"Nincs elég pénzed!\");
            return 1;
         }
      }
   }
}
return 1;
}

 
És ha lerakok egy házat akkor a 3D text és a házpickup eltûnik.
[mod]Legközelebb használj pawn code taget![/mod]
« Utoljára szerkesztve: 2014. Március 11. - 17:24:57 írta Dfoglalo »

Nem elérhető Lucio

  • 232
    • Profil megtekintése
Házrendszer ey része
« Válasz #1 Dátum: 2014. Március 01. - 19:47:56 »
0 Show voters
az adminod pontosan egyenlõ 4gyel? mivel a feltételbe az elejé azt írtad hogyha nem egyenlõ 4gyel. ezért érdemes szöveget írni ha nem teljesül a feltétel.

Házrendszer ey része
« Válasz #2 Dátum: 2014. Március 01. - 20:17:01 »
0 Show voters
                        if(PlayerInfo[playerid][pAdmin] < 4)
                        {
                                return 1;
                        }

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal