Szerző Téma: NPC Problem  (Megtekintve 1200 alkalommal)

Nem elérhető Dead

  • 2045
    • Profil megtekintése
NPC Problem
« Dátum: 2011. November 22. - 15:33:27 »
0
Üdv
Az A Bajom Hogy Lusta Csínált Nekem 1 NPC-t De Nem Csatlakozik A Szeróra :S
(maxnpc 2 )
Filterscipt Mappa:
[pawn]#include <a_samp>
new npcveh1;
new Text3D:label1[MAX_PLAYERS];
public OnFilterScriptInit()
{
ConnectNPC(\"Dead\", \"windsor\");
npcveh1 = CreateVehicle (555,0.0,0.0,0.0,0.0,-1,-1,-1);
return 1;
}
public OnFilterScriptExit()
{
//DestroyVehicle(npcveh1);
return 1;
}
public OnPlayerConnect(playerid)
{
return 1;
}
public OnPlayerDisconnect(playerid)
{
Delete3DTextLabel(label1[playerid]);
return 1;
}
public OnPlayerSpawn(playerid)
{
if(IsPlayerNPC(playerid))
    {
   new npcname[MAX_PLAYER_NAME];
        GetPlayerName(playerid, npcname, sizeof(npcname));
       if(!strcmp( npcname, \"Dead\", true))
        {
            PutPlayerInVehicle (playerid, npcveh1, 0);
           SetPlayerSkin(playerid, 122); //a122 helyére a skin id-t írod
           label1[playerid] = Create3DTextLabel(\"Dead\", 0x09a843AA, 30.0, 40.0, 50.0, 40.0, 0);
          Attach3DTextLabelToPlayer(label1[playerid], playerid, 0.0, 0.0, 0.7);
          }
        return 1;
     }
     return 1;
}[/pawn]
NPCModes
[pawn]#define RECORDING \"windsor\"
#define RECORDING_TYPE 1
#include <a_npc>
public OnRecordingPlaybackEnd ( )
{
  StartRecordingPlayback ( RECORDING_TYPE, RECORDING );
  return 0;
}
#if RECORDING_TYPE == 1
  public OnNPCEnterVehicle ( vehicleid, seatid )
  {
    StartRecordingPlayback ( RECORDING_TYPE, RECORDING );
    return 0;
  }
  public OnNPCExitVehicle ( )
  {
    StopRecordingPlayback ( );
    return 0;
  }
#endif[/pawn]
NPC Neve : Dead
.rec neve : Windsor
és azt hogy lehet meg hogy egyszerre 4 npc legyen a szeróban?
(npcmodes mappában is :D )
Aki Megoldja Adom A Likeot !!!
Elõre Is Kösz
Üdv.: DeaD
JA És Betölti A Scriptet A Szeró De Onnantól Semmi :(

NPC Problem
« Válasz #1 Dátum: 2011. November 22. - 15:56:32 »
0
ha van regisztráció a szerveren akkor azér nem csatlakozik, van már sok ilyen téma ahol vannak rá megoldások

NPC Problem
« Válasz #2 Dátum: 2011. November 22. - 16:13:03 »
0
Idézetet írta: norbee0170 date=1321973792\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"13637\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
ha van regisztráció a szerveren akkor azér nem csatlakozik, van már sok ilyen téma ahol vannak rá megoldások
 
Ez hülyeség.. Attól még csatlakozik, hogy van regisztráció rendszer... Legfeljebb kickelve lesz automatikusan, de csatlakozik, ebben biztos lehetsz..
Lehet hogy server.cfg-ben a maxnpc 0-ra van állítva ha ígyvan rakd 1-re vagy 2-re v mindegy, de semmiképp se 0-ra

Nem elérhető Dead

  • 2045
    • Profil megtekintése
NPC Problem
« Válasz #3 Dátum: 2011. November 22. - 20:38:36 »
0
A 3.  sorban.van.h a maxnpc 2... XD

Nem elérhető Sramm

  • 596
    • Profil megtekintése
NPC Problem
« Válasz #4 Dátum: 2011. November 22. - 21:00:46 »
0
[pawn]#define RECORDING \"windsor\"
#define RECORDING_TYPE 1
#include <a_npc>
main(){}
public OnRecordingPlaybackEnd() StartRecordingPlayback(RECORDING_TYPE, RECORDING);
#if RECORDING_TYPE == 1
    public OnNPCEnterVehicle(vehicleid, seatid) StartRecordingPlayback(RECORDING_TYPE, RECORDING);
    public OnNPCExitVehicle() StopRecordingPlayback();
#else
    public OnNPCSpawn() StartRecordingPlayback(RECORDING_TYPE, RECORDING);
#endif[/pawn]
npcmodesba...
    [pawn]new npcveh1;
    public OnFilterScriptInit()
    {
        ConnectNPC(\"Dead\",\"windsor\");
        npcveh1 = CreateVehicle (555,0.0,0.0,0.0,0.0,-1,-1,5000);
        return 1;
    }
[/pawn]
    [pawn] public OnPlayerSpawn(playerid)
    {
        if(IsPlayerNPC(playerid)) //
        {
            new npcname[MAX_PLAYER_NAME];
            GetPlayerName(playerid, npcname, sizeof(npcname));
            if(!strcmp(npcname, \"Dead\", true));
            {
                PutPlayerInVehicle (playerid, npcveh1, 0);
           SetPlayerSkin(playerid, 122); //a122 helyére a skin id-t írod
           label1[playerid] = Create3DTextLabel(\"Dead\", 0x09a843AA, 30.0, 40.0, 50.0, 40.0, 0);
          Attach3DTextLabelToPlayer(label1[playerid], playerid, 0.0, 0.0, 0.7);
                return 1;
            }
            return 1;
        }
        return 1;
}
     [/pawn]

Nem elérhető Dead

  • 2045
    • Profil megtekintése
NPC Problem
« Válasz #5 Dátum: 2011. November 23. - 18:13:12 »
0
nemjó :( 1 error a filterscriptben :(
[pawn]#include <a_samp>
new Text3D:label1[MAX_PLAYERS];
new npcveh1;
    public OnFilterScriptInit()
    {
        ConnectNPC(\"Dead\",\"windsor\");
        npcveh1 = CreateVehicle (555,0.0,0.0,0.0,0.0,-1,-1,5000);
        return 1;
    }
public OnPlayerSpawn(playerid)
    {
        if(IsPlayerNPC(playerid)) //
        {
            new npcname[MAX_PLAYER_NAME];
            GetPlayerName(playerid, npcname, sizeof(npcname));
            if(!strcmp(npcname, \"Dead\", true));
            {
                PutPlayerInVehicle (playerid, npcveh1, 0);
           SetPlayerSkin(playerid, 122); //a122 helyére a skin id-t írod
           label1[playerid] = Create3DTextLabel(\"Dead\", 0x09a843AA, 30.0, 40.0, 50.0, 40.0, 0);
          Attach3DTextLabelToPlayer(label1[playerid], playerid, 0.0, 0.0, 0.7);
                return 1;
            }
            return 1;
        }
        return 1;
}[/pawn]
[pawn]C:windsornpc.pwn(18) : error 036: empty statement        !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
C:windsornpc.pwn(21) : warning 217: loose indentation
C:windsornpc.pwn(24) : warning 217: loose indentation
C:windsornpc.pwn(26) : warning 225: unreachable code
Pawn compiler 3.2.3664           Copyright © 1997-2006, ITB CompuPhase
1 Error.
[/pawn]

Nem elérhető lusta19

  • 9084
  • £u$taÐi$znó
    • Profil megtekintése
NPC Problem
« Válasz #6 Dátum: 2011. November 23. - 19:06:02 »
0
Amit csináltam biztos jó nekem 9 npc-van és mind jó
Talán elírtál valamit benne ,
Vagy szar a rec fájl  ,
Vagy a rec  jó, de nem ott mentetted le a jármû koordinátáját ahol kezdõdik a felvétel
de ezis érdekesen néz ki
 
555,0.0,0.0,0.0,0.0,-1,-1,-1

Gang[St]e[R]

  • Vendég
NPC Problem
« Válasz #7 Dátum: 2011. November 23. - 19:07:23 »
0
A regirendszert csináld meg ,hogy ne kickelje, és ha a maxnpc 0 sor nincs átírva írd át anyira, amenyi npc csatlakozást engedélyezel.

Nem elérhető Dead

  • 2045
    • Profil megtekintése
NPC Problem
« Válasz #8 Dátum: 2011. November 24. - 17:08:58 »
0
még mindig nemjó De mostmár így néz ki:
[pawn]#include <a_samp>
new npcveh1;
new Text3D:label1[MAX_PLAYERS];
public OnFilterScriptInit()
{
ConnectNPC(\"_]P]K[D[_]DeaD[_\", \"npcc\");
npcveh1 = AddStaticVehicle(560,1834.9608,-1869.9995,13.0496,359.8975,1,1);
return 1;
}
public OnFilterScriptExit()
{
DestroyVehicle(npcveh1);
return 1;
}
public OnPlayerConnect(playerid)
{
return 1;
}
public OnPlayerDisconnect(playerid)
{
Delete3DTextLabel(label1[playerid]);
return 1;
}
public OnPlayerSpawn(playerid)
{
if(IsPlayerNPC(playerid))
    {
   new npcname[MAX_PLAYER_NAME];
        GetPlayerName(playerid, npcname, sizeof(npcname));
       if(!strcmp( npcname, \"_]P]K[D[_]DeaD[_\", true))
        {
            PutPlayerInVehicle (playerid, npcveh1, 0);
           SetPlayerSkin(playerid, 122); //61 helyére a skin id-t írod
           label1[playerid] = Create3DTextLabel(\"_]P]K[D[_]DeaD[_\", 0x09a843AA, 30.0, 40.0, 50.0, 40.0, 0);
          Attach3DTextLabelToPlayer(label1[playerid], playerid, 0.0, 0.0, 0.7);
          }
        return 1;
     }
     return 1;[/pawn]
[pawn]#define RECORDING \"npcc\"
#define RECORDING_TYPE 1
#include <a_npc>
main(){}
public OnRecordingPlaybackEnd() StartRecordingPlayback(RECORDING_TYPE, RECORDING);
#if RECORDING_TYPE == 1
    public OnNPCEnterVehicle(vehicleid, seatid) StartRecordingPlayback(RECORDING_TYPE, RECORDING);
    public OnNPCExitVehicle() StopRecordingPlayback();
#else
    public OnNPCSpawn() StartRecordingPlayback(RECORDING_TYPE, RECORDING);
#endif[/pawn]
:(
regrendszert kikerüli mert az a név regelve van de nemjó :S

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal