Szerző Téma: Jármű sebességének növelése  (Megtekintve 1022 alkalommal)

Nem elérhető Th0mas

  • 278
    • Profil megtekintése
Jármű sebességének növelése
« Dátum: 2015. Március 09. - 19:46:43 »
0
Jóestét!
Egyik barátom még anno csinált egy olyat,hogy átlehetett állítani a jármű sebességét,motorral mentünk 200-al még . :D
Nos én is megszeretném valósítani,hogy lehetne?
« Utoljára szerkesztve: 2015. Március 10. - 21:19:24 írta RusH. »

Jármű sebességének növelése
« Válasz #1 Dátum: 2015. Március 09. - 19:48:31 »
0
Speedbooster script asszem

Nem elérhető Th0mas

  • 278
    • Profil megtekintése
Jármű sebességének növelése
« Válasz #2 Dátum: 2015. Március 09. - 19:55:03 »
0
Nem hiszem,nem kellett semmit se nyomnom és magától ment az a moci 200-al. :D

Jármű sebességének növelése
« Válasz #3 Dátum: 2015. Március 10. - 06:41:41 »
0

Nem elérhető Th0mas

  • 278
    • Profil megtekintése
Jármű sebességének növelése
« Válasz #4 Dátum: 2015. Március 10. - 07:18:47 »
0
Ezzel az a gond,hogy csak csökkenti és nem tudja növelni.

Nem elérhető ZSOLTI99

  • 1827
    • Profil megtekintése
Jármű sebességének növelése
« Válasz #5 Dátum: 2015. Március 10. - 18:48:23 »
0
Sebességet ezzel is lehet növelni.  http://wiki.sa-mp.com/wiki/SetVehicleVelocity

Nem elérhető Th0mas

  • 278
    • Profil megtekintése
Jármű sebességének növelése
« Válasz #6 Dátum: 2015. Március 11. - 06:29:51 »
0
És hogyan kell evvel,írnál egy példát rá?

Nem elérhető MdCrp

Jármű sebességének növelése
« Válasz #7 Dátum: 2015. Március 14. - 20:25:35 »
0
Idézetet írta: Th0mas date=1426051791\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"53195\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
És hogyan kell evvel,írnál egy példát rá?
 


new Float:vx, Float:vy, Float:vz;
GetVehicleVelocity(GetPlayerVehicleID(playerid), vx, vy, vz);
SetVehicleVelocity(GetPlayerVehicleID(playerid), vx * 1.3, vy * 1.3, vz);

 
Példa a használatra
 

public OnPlayerKeyStateChange(playerid, newkeys, oldkeys) //Ez egy alap eljárás, alapból benne van az üres sablonban.
{
if(newkeys & KEY_FIRE){ //Ha a játékos megnyomja azt a gombot amivel (játékosként lő) járműben Nitrózik
    if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid)){ //Ha a játékos bármilyen járműben van
        new vehicleid = GetPlayerVehicleID(playerid); //Lekérjül annak a jármű ID-jét, amiben a játékos ül
        new Float:vx, Float:vy, Float:vz;
        GetVehicleVelocity(vehicleid, vx, vy, vz); //Lekérjük a jármű ko-ordinátáról való sebességét.
        SetVehicleVelocity(vehicleid, vx * 1.3, vy * 1.3, vz * 1.3); //A három ko-ordinátát megszorozzuk 1.3-val (vagy amennyivel akarjuk). Minél nagyobb számmal szorozzuk annál gyorsabb lesz a jármű
    }
}
return 1;
}
« Utoljára szerkesztve: 2015. Március 15. - 13:14:26 írta MdCrp »

Nem elérhető Kovacs_Richard

  • 1743
  • HRP Fejlesztő
  • Discord: Kovacs_Richard#0321
    • Profil megtekintése
    • Hun Role Play Web
Jármű sebességének növelése
« Válasz #8 Dátum: 2015. Március 15. - 12:09:06 »
0
Idézetet írta: MdCrp date=1426361135\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"53195\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic


És hogyan kell evvel,írnál egy példát rá?
 


new Float:vx, Float:vy, Float:vz;
GetVehicleVelocity(GetPlayerVehicleID(playerid), vx, vy, vz);
SetVehicleVelocity(GetPlayerVehicleID(playerid), vx * 1.3, vy * 1.3, vz * 1.3);

 
Példa a használatra
 

public OnPlayerKeyStateChange(playerid, newkeys, oldkeys) //Ez egy alap eljárás, alapból benne van az üres sablonban.
{
if(newkeys & KEY_FIRE){ //Ha a játékos megnyomja azt a gombot amivel (játékosként lő) járműben Nitrózik
    if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid)){ //Ha a játékos bármilyen járműben van
        new vehicleid = GetPlayerVehicleID(playerid); //Lekérjül annak a jármű ID-jét, amiben a játékos ül
        new Float:vx, Float:vy, Float:vz;
        GetVehicleVelocity(vehicleid, vx, vy, vz); //Lekérjük a jármű ko-ordinátáról való sebességét.
        SetVehicleVelocity(vehicleid, vx * 1.3, vy * 1.3, vz * 1.3); //A három ko-ordinátát megszorozzuk 1.3-val (vagy amennyivel akarjuk). Minél nagyobb számmal szorozzuk annál gyorsabb lesz a jármű
    }
}
return 1;
}

 

[/quote]
ha a Z-t megszorzod 1.3-al akkor vagy felrepül, vagy a földhöz vágja a járművet :)
Régóta nem tevékenykedem, mint SA-MP scripter.
HRP Fejlesztő.

Nem elérhető MdCrp

Jármű sebességének növelése
« Válasz #9 Dátum: 2015. Március 15. - 13:14:48 »
0
Idézetet írta: Kovacs_Richard date=1426417746\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"53195\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic


 

És hogyan kell evvel,írnál egy példát rá?
 


new Float:vx, Float:vy, Float:vz;
GetVehicleVelocity(GetPlayerVehicleID(playerid), vx, vy, vz);
SetVehicleVelocity(GetPlayerVehicleID(playerid), vx * 1.3, vy * 1.3, vz * 1.3);

 
Példa a használatra
 

public OnPlayerKeyStateChange(playerid, newkeys, oldkeys) //Ez egy alap eljárás, alapból benne van az üres sablonban.
{
if(newkeys & KEY_FIRE){ //Ha a játékos megnyomja azt a gombot amivel (játékosként lő) járműben Nitrózik
    if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid)){ //Ha a játékos bármilyen járműben van
        new vehicleid = GetPlayerVehicleID(playerid); //Lekérjül annak a jármű ID-jét, amiben a játékos ül
        new Float:vx, Float:vy, Float:vz;
        GetVehicleVelocity(vehicleid, vx, vy, vz); //Lekérjük a jármű ko-ordinátáról való sebességét.
        SetVehicleVelocity(vehicleid, vx * 1.3, vy * 1.3, vz * 1.3); //A három ko-ordinátát megszorozzuk 1.3-val (vagy amennyivel akarjuk). Minél nagyobb számmal szorozzuk annál gyorsabb lesz a jármű
    }
}
return 1;
}

 

[/quote]
ha a Z-t megszorzod 1.3-al akkor vagy felrepül, vagy a földhöz vágja a járművet :)
 
[/quote]
Köszi a visszajelzést javítottam :)

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal