Szerző Téma: Játékos adatainak tárolása  (Megtekintve 797 alkalommal)

Nem elérhető inf

  • 366
    • Profil megtekintése
Játékos adatainak tárolása
« Dátum: 2014. December 24. - 14:35:27 »
0
Sziasztok!
Ti szerintetek hogyan érdemes tárolni a játékos adatait?
Ki melyiket ajánlja?
1. Enumerators
 
enum e_PlayerInfo
{
    Money,
    Score,
    Kills,
    Deaths
};
new pInfo[MAX_PLAYERS][e_PlayerInfo];

 
2.
 
new Money[MAX_PLAYERS];
new Score[MAX_PLAYERS];
new Kills[MAX_PLAYERS];
new Deaths[MAX_PLAYERS];

 
3. Player variable
 
SetPVarInt(playerid, \"Money\", 123);
SetPVarInt(playerid, \"Score\", 123);
SetPVarInt(playerid, \"Kills\", 123);
SetPVarInt(playerid, \"Deaths\", 123);

 
Válaszokat előre is köszönöm!
« Utoljára szerkesztve: 2014. December 25. - 22:14:54 írta ƒlaﻛh »

Játékos adatainak tárolása
« Válasz #1 Dátum: 2014. December 24. - 15:29:46 »
+1
Az 1. megoldás.

Nem elérhető Awide

Játékos adatainak tárolása
« Válasz #2 Dátum: 2014. December 24. - 15:48:08 »
+1
Gondolom fájlból akarod betölteni, PVarok használata itt fölösleges lenne, hiszen azok sokkal több memóriát használnak mint a normális enumátorok. Egyébként ha a szervered a játékosaid számához igazítod akkor sokkal jobb lesz, a MAX_PLAYERS-t kellene igazítanod, és akkor nem lesz annyi felesleges tömböd.
A legtöbb script az elérhető memória 1 százalékát használja ezért szinte nem is számít, bár mindig a leghatékonyabb program elkészítésére kell törökedni. :)

Nem elérhető Pedró

  • 3341
  • 2014 © Az év Szkriptere
    • Profil megtekintése
Játékos adatainak tárolása
« Válasz #3 Dátum: 2014. December 24. - 18:05:31 »
+2
PVar-t ajánlanám. Ha csak akkor használod, amikor nagy szükség van rá, akkor meghálálja. :)
Például, a Kills-t létre se hozd PVar-ba, ha nincs is benne érték (Például fájl beolvasásnál kiolvasod, hogy ha 0-nál több, csak akkor hozza létre).

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal