Szerző Téma: Wallshot  (Megtekintve 981 alkalommal)

Nem elérhető [sdc]skyline

  • 1333
  • ςκyΙιηε
    • Profil megtekintése
Wallshot
« Dátum: 2014. Május 14. - 18:54:53 »
0
Hellósztok, van ez a wallshot script:
 

#include <a_samp>
public OnPlayerWeaponShot(playerid, weaponid, hittype, hitid, Float:fX, Float:fY, Float:fZ)
{
if(hittype == 1)
{
}
else
{
    if(fX < 2 && fY < 2 && fZ < 2 && fX > -2 && fY > -2 && fZ > -2)
    {
    }
    else
{
   for(new j = 0; j <MAX_PLAYERS; j++)
   {
      if(IsPlayerConnected(j))
      {
         if(j == playerid)
         {
         }
         else
         {
            new Float:pX, Float:pZ, Float:pY;
            new pX2, pZ2, pY2;
            new fX2, fZ2, fY2;
            GetPlayerPos(j, pX, pY, pZ);
            pX2 = floatround(pX, floatround_round);
            pY2 = floatround(pY, floatround_round);
            pZ2 = floatround(pZ, floatround_round);
            fX2 = floatround(fX, floatround_round);
            fY2 = floatround(fY, floatround_round);
            fZ2 = floatround(fZ, floatround_round);
 
            if(fX2 < 0 && pX2 > 0)
            {
               fX2 = fX2 * -1;
            }
            if(fX2 > 0 && pX2 < 0)
            {
               fX2 = fX2 * -1;
            }
            if(fY2 < 0 && pY2 > 0)
            {
               fY2 = fY2 * -1;
            }
            if(fY2 > 0 && pY2 < 0)
            {
               fY2 = fY2 * -1;
            }
            if(fZ2 < 0 && pZ2 > 0)
            {
               fZ2 = fZ2 * -1;
            }
            if(fZ2 > 0 && pZ2 < 0)
            {
               fZ2 = fZ2 * -1;
            }
            if((pY2 - fY2) < 5 && (pZ2 - fZ2) < 5 &&(pY2 - fY2) > -5 && (pZ2 - fZ2) > -5)
            {
               switch(weaponid)
               {
                  case 22:
                  {
                     minushealth(j, playerid, 2, 22);
                  }
                  case 23:
                  {
                     minushealth(j, playerid, 2, 23);
                  }
                  case 24:
                  {
                     minushealth(j, playerid, 45, 24);
                  }
                  case 25:
                  {
                     minushealth(j, playerid, 10, 25);
                  }
                  case 26:
                  {
                     minushealth(j, playerid, 10, 26);
                  }
                  case 27:
                  {
                     minushealth(j, playerid, 10, 27);
                  }
                  case 28:
                  {
                     minushealth(j, playerid, 5, 28);
                  }
                  case 29:
                  {
                     minushealth(j, playerid, 7, 29);
                  }
                  case 30:
                  {
                     minushealth(j, playerid, 3, 30);
                  }
                  case 31:
                  {
                     minushealth(j, playerid, 6, 31);
                  }
                  case 32:
                  {
                     minushealth(j, playerid, 5, 32);
                  }
                  case 33:
                  {
                     minushealth(j, playerid, 25, 33);
                  }
                  case 34:
                  {
                     minushealth(j, playerid, 40, 34);
                  }
                  case 38:
                  {
                     minushealth(j, playerid, 50, 38);
                  }
               }
            }
         }
      }
   }
}
}
    return 1;
}
minushealth(playerid, killerid, Float: amount, reason)
{
new Float: health;
new Float: armour;
GetPlayerHealth(playerid, health);
GetPlayerArmour(playerid, armour);
if(armour >= amount)
{
SetPlayerArmour(playerid, armour-amount);
}
else if(armour > 0 && armour < amount)
{
amount = amount - armour;
SetPlayerArmour(playerid, 0);
SetPlayerHealth(playerid, health - amount);
}
else if(armour < 1)
{
SetPlayerHealth(playerid, health - amount);
}
else if(health < amount)
{
SendDeathMessage(killerid, playerid, reason);
}
return 1;
}

 
Mûködik is meg minden szép és jó.. csak az a gáz, hogy a szerveren létrehozott objectekkel  (CreateObject, CreateDynamicObject) nem megy..
És nem tudom mi befolyásolja ezt, mivel tudtommal ez azt kéri le hogy hova lõ a játékos, és ha ott van player annak veszi le a HP ját.. szóval nem tudom miért nem megy szerveren létrehozott objectekkel.
Ha valaki tud rá valami megoldást, nagyon megköszönném! :)
[mod]Kiraktam a PREFIX-et.[/mod]
« Utoljára szerkesztve: 2014. Május 14. - 22:05:53 írta Flash »

Nem elérhető [sdc]skyline

  • 1333
  • ςκyΙιηε
    • Profil megtekintése
Wallshot
« Válasz #1 Dátum: 2014. Május 29. - 15:23:38 »
0
Valaki? Senki sem tud segíteni?

Nem elérhető KovaNovik

  • 1121
  • KovaNovik
    • Profil megtekintése
Wallshot
« Válasz #2 Dátum: 2014. Május 30. - 11:45:22 »
0
Írasd ki neki a lövés fajtáját, mondjuk beleformázva, vagy printf-el.
Ha így nem írja ki, nem lehetséges ez a SAMPban. Amúgy a legújabb verzióval ([link]) sem jó? Ebben mintha lenne pár fix. Vigyázz, a hivatalos oldalon (sa-mp.com) a letöltéseknél ennél régebbi verzió van kint!
Ha géphez jutok, megpróbálom újraírni ezt a scriptet.

Nem elérhető [sdc]skyline

  • 1333
  • ςκyΙιηε
    • Profil megtekintése
Wallshot
« Válasz #3 Dátum: 2014. Június 01. - 09:14:44 »
0
0.3z R2 vel is csak az eredeti GTA -s objecteken megy át, amit létrehozok azokon nem.

Nem elérhető [sdc]skyline

  • 1333
  • ςκyΙιηε
    • Profil megtekintése
Wallshot
« Válasz #4 Dátum: 2014. Május 14. - 18:54:53 »
0
Hellósztok, van ez a wallshot script:
 

#include <a_samp>
public OnPlayerWeaponShot(playerid, weaponid, hittype, hitid, Float:fX, Float:fY, Float:fZ)
{
if(hittype == 1)
{
}
else
{
    if(fX < 2 && fY < 2 && fZ < 2 && fX > -2 && fY > -2 && fZ > -2)
    {
    }
    else
{
   for(new j = 0; j <MAX_PLAYERS; j++)
   {
      if(IsPlayerConnected(j))
      {
         if(j == playerid)
         {
         }
         else
         {
            new Float:pX, Float:pZ, Float:pY;
            new pX2, pZ2, pY2;
            new fX2, fZ2, fY2;
            GetPlayerPos(j, pX, pY, pZ);
            pX2 = floatround(pX, floatround_round);
            pY2 = floatround(pY, floatround_round);
            pZ2 = floatround(pZ, floatround_round);
            fX2 = floatround(fX, floatround_round);
            fY2 = floatround(fY, floatround_round);
            fZ2 = floatround(fZ, floatround_round);
 
            if(fX2 < 0 && pX2 > 0)
            {
               fX2 = fX2 * -1;
            }
            if(fX2 > 0 && pX2 < 0)
            {
               fX2 = fX2 * -1;
            }
            if(fY2 < 0 && pY2 > 0)
            {
               fY2 = fY2 * -1;
            }
            if(fY2 > 0 && pY2 < 0)
            {
               fY2 = fY2 * -1;
            }
            if(fZ2 < 0 && pZ2 > 0)
            {
               fZ2 = fZ2 * -1;
            }
            if(fZ2 > 0 && pZ2 < 0)
            {
               fZ2 = fZ2 * -1;
            }
            if((pY2 - fY2) < 5 && (pZ2 - fZ2) < 5 &&(pY2 - fY2) > -5 && (pZ2 - fZ2) > -5)
            {
               switch(weaponid)
               {
                  case 22:
                  {
                     minushealth(j, playerid, 2, 22);
                  }
                  case 23:
                  {
                     minushealth(j, playerid, 2, 23);
                  }
                  case 24:
                  {
                     minushealth(j, playerid, 45, 24);
                  }
                  case 25:
                  {
                     minushealth(j, playerid, 10, 25);
                  }
                  case 26:
                  {
                     minushealth(j, playerid, 10, 26);
                  }
                  case 27:
                  {
                     minushealth(j, playerid, 10, 27);
                  }
                  case 28:
                  {
                     minushealth(j, playerid, 5, 28);
                  }
                  case 29:
                  {
                     minushealth(j, playerid, 7, 29);
                  }
                  case 30:
                  {
                     minushealth(j, playerid, 3, 30);
                  }
                  case 31:
                  {
                     minushealth(j, playerid, 6, 31);
                  }
                  case 32:
                  {
                     minushealth(j, playerid, 5, 32);
                  }
                  case 33:
                  {
                     minushealth(j, playerid, 25, 33);
                  }
                  case 34:
                  {
                     minushealth(j, playerid, 40, 34);
                  }
                  case 38:
                  {
                     minushealth(j, playerid, 50, 38);
                  }
               }
            }
         }
      }
   }
}
}
    return 1;
}
minushealth(playerid, killerid, Float: amount, reason)
{
new Float: health;
new Float: armour;
GetPlayerHealth(playerid, health);
GetPlayerArmour(playerid, armour);
if(armour >= amount)
{
SetPlayerArmour(playerid, armour-amount);
}
else if(armour > 0 && armour < amount)
{
amount = amount - armour;
SetPlayerArmour(playerid, 0);
SetPlayerHealth(playerid, health - amount);
}
else if(armour < 1)
{
SetPlayerHealth(playerid, health - amount);
}
else if(health < amount)
{
SendDeathMessage(killerid, playerid, reason);
}
return 1;
}

 
Mûködik is meg minden szép és jó.. csak az a gáz, hogy a szerveren létrehozott objectekkel  (CreateObject, CreateDynamicObject) nem megy..
És nem tudom mi befolyásolja ezt, mivel tudtommal ez azt kéri le hogy hova lõ a játékos, és ha ott van player annak veszi le a HP ját.. szóval nem tudom miért nem megy szerveren létrehozott objectekkel.
Ha valaki tud rá valami megoldást, nagyon megköszönném! :)
[mod]Kiraktam a PREFIX-et.[/mod]
« Utoljára szerkesztve: 2014. Május 14. - 22:05:53 írta Flash »

Nem elérhető [sdc]skyline

  • 1333
  • ςκyΙιηε
    • Profil megtekintése
Wallshot
« Válasz #5 Dátum: 2014. Május 29. - 15:23:38 »
0
Valaki? Senki sem tud segíteni?

Nem elérhető KovaNovik

  • 1121
  • KovaNovik
    • Profil megtekintése
Wallshot
« Válasz #6 Dátum: 2014. Május 30. - 11:45:22 »
0
Írasd ki neki a lövés fajtáját, mondjuk beleformázva, vagy printf-el.
Ha így nem írja ki, nem lehetséges ez a SAMPban. Amúgy a legújabb verzióval ([link]) sem jó? Ebben mintha lenne pár fix. Vigyázz, a hivatalos oldalon (sa-mp.com) a letöltéseknél ennél régebbi verzió van kint!
Ha géphez jutok, megpróbálom újraírni ezt a scriptet.

Nem elérhető [sdc]skyline

  • 1333
  • ςκyΙιηε
    • Profil megtekintése
Wallshot
« Válasz #7 Dátum: 2014. Június 01. - 09:14:44 »
0
0.3z R2 vel is csak az eredeti GTA -s objecteken megy át, amit létrehozok azokon nem.

Nem elérhető [sdc]skyline

  • 1333
  • ςκyΙιηε
    • Profil megtekintése
Wallshot
« Válasz #8 Dátum: 2014. Június 11. - 17:31:02 »
0
Na? Meg tudtad csinálni?:)

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal