Szerző Téma: Real Map Editor Használata.  (Megtekintve 5738 alkalommal)

Nem elérhető ZyZu.

  • Globális moderátor
  • 8939
  • my turbo diesel forum
  • Discord: ZyZu.
    • Profil megtekintése
Real Map Editor Használata.
« Dátum: 2013. Január 12. - 14:33:30 »
+3
Üdv minden fórumozónak!
 
Mivel nagyon régen írtam tutorialt ezért gondoltam neki fogom ennek a tutoriálnak. Sok kezdõ nem tudja de én sem tudtam, mikor használtam a Multi Thef Auto(MTA 1.0.4) Mapeditort, hogy azzal csak kindlodik az ember. Mivel abban nem lehet beállítani sokmindent amint a Real Map Edtioral. A Real Map Editor segítségével jobban tudunk mappolni cm beállításokra tudjuk beállítani a kivánt objectet + a legújabb objecteket is hozzá lehet adni :D(0.3e). Elsõ lépésnek töltsuk le a Real Map Editort amit köszönhetük JernejL -nek/nak. Letöltési Link: http://www.mathpudding.com/topsecretsamp/editor.rar
Az elsõ lépés mivel sok kezdõ nem tudja hol van mint van ezért + képeket töltök fell, hogy tudjátok kezelni könnyen segítséggel.
 

1. Letöltjük:
http://www.mathpudding.com/topsecretsamp/editor.rar
 
 
2. Kicsomagoljuk a RAR -ból sima mappára.
 

3. Találunk benne pár dokumetumokat és fájlokat van egy background.txd fálj ezt a RockStart >> Gta San Andreas mappába berakjuk! Fontos ha nem rakjuk be akkor az edtior nem lesz jó!
 

4. Megnyítjuk és rámegyünk a LOAD gombra.
 

5. Idõvel betöltõdik és egy sivatag területen kezdjük az egészet(katonaság).
 

Egy képet hozzá adok, hogy nézz ki most simán elinditva:
 


\"width=500
http://kepfeltoltes.hu/130112/657925421N_vtelen_www.kepfeltoltes.hu_.png[/img]
 

3 féle mûszer van amivel objecteket, beállításokat és nézetet állítunk be:
 


\"width=500
http://kepfeltoltes.hu/130112/100626108N_vtelen_www.kepfeltoltes.hu_.png[/img]
 

Legfontosabb mûszer az a Movement mivel ennek a segítségével tudjuk beállítni, hogy az object, hogyan forduljon, hogyan mozduljon ahogyan szeretnénk:
 


\"width=500
http://kepfeltoltes.hu/130112/11319339N_vtelen_www.kepfeltoltes.hu_.png[/img]
 


Szóval van nekünk 9 féle választék a felsõ részben ezek különbözõ modókat csinálhatnak:
import.pwn >> betöltünk egy adott mappot.
Import Paste >> Kijelölünk egy adott mappot.
Show Code >> Amit mappoltunk azt kitudjuk másolni onnan vagy elmenteni.
Clear All >> töröljük azokat a mappokat amiket leraktunk.
Undo >> Vissza lépünk 1 objectel amit véletlenül kitöröltünk.
Isert Object >> Lerakunk egy objectet egy adott helyre.
Duplicate >> duplázuk az objectet.
Delelte >> töröljük az objectet.
Test >> teszteljük azokat a mappokat amiket csináltunk egy teszt szerveren.
\"width=500http://kepfeltoltes.hu/130112/21141359N_vtelen_www.kepfeltoltes.hu_.png[/img]
 
 


Ha rámegyünk a Show Codera akkor kijelenik egy adott ablak abban is lesznek különbözõ választékok. Ha rámegyünk az Export.pwn -re akkor le tudjuk menteni az adott mappot egy fálj mappába amit létrehoz.. Meg is tudjuk adni milyen konvertálási modszerben kérjük: CreateDynamicObject, CreateObject stb..
\"width=500http://kepfeltoltes.hu/130112/946512433N_vtelen_www.kepfeltoltes.hu_.png[/img]
 
 


Az object hozzá adásához egyszerû megoldás van a fenti \"object\" választásra megyünk van egy ADD gomb rámegyünk és kiválasztjuk az adott objectet, mikor késsz akkor lent van 2 gomb ADD és EXIT rámegyünk ha hozzá adjuk a listához.
\"width=500http://kepfeltoltes.hu/130112/851871326N_vtelen_www.kepfeltoltes.hu_.png[/img]
 
 
Valakit láttam már, hogy nem tudja használni a mozgatási lehetõséget hát leírom: Lenyomjuk a bal egér gombot és a görgetõvel megyünk majd mozgatjuk az egeret és tudjuk mozgatni a kamera nézetét amerre szeretnénk. Ha bármilyen kérdésetek van, vagy nem tudtok valamit a leírtak kapcsában akkor írjatok a témába és segítek amit tudok  :) De szerintem képek alapján elég érthetõen le lett írva!! A képeket meg lehet hadarva készítettem azért nem ilyen szépek szóval azért elnézést kérek! :D Üdv ZyZu!
« Utoljára szerkesztve: 2013. Szeptember 06. - 14:06:38 írta Benceee »

Nem elérhető Flash

  • 5726
  • (っ◕‿◕)っ
    • Profil megtekintése
Real Map Editor Használata.
« Válasz #1 Dátum: 2013. Január 12. - 15:00:08 »
0
Ezzel 3-4x annyi idõ megcsinálni egy jó mapot + szaggat (nálam), alig töltenek be az objectek, szóval szerintem semmi értelme nincs ennek.

Nem elérhető Rupert

  • 2301
    • Profil megtekintése
Real Map Editor Használata.
« Válasz #2 Dátum: 2013. Január 12. - 15:01:14 »
0
Idézetet írta: Flash date=1357999208\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"32308\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Ezzel 3-4x annyi idõ megcsinálni egy jó mapot + szaggat (nálam), alig töltenek be az objectek, szóval szerintem semmi értelme nincs ennek.
 
Attól még másnak nem szaggat, és ügyesebben is tudja használni, pl. Graduated.

Nem elérhető ZyZu.

  • Globális moderátor
  • 8939
  • my turbo diesel forum
  • Discord: ZyZu.
    • Profil megtekintése
Real Map Editor Használata.
« Válasz #3 Dátum: 2013. Január 12. - 19:14:03 »
0
Én is azzal mappolok és tökéletes. Igaz jó gép is kell hozzá..  :confused:

Real Map Editor Használata.
« Válasz #4 Dátum: 2013. Január 14. - 21:26:47 »
0
szép leírás nekem hasznos :D

Nem elérhető Flash

  • 5726
  • (っ◕‿◕)っ
    • Profil megtekintése
Real Map Editor Használata.
« Válasz #5 Dátum: 2013. Január 14. - 21:36:32 »
0
Azt hittem a programmal van baj, nem a gépemmel. Egyébként érthetõen leírtad a program használatát.

Nem elérhető pisti525

  • 906
  • One Shot, One Kill
    • Profil megtekintése
Real Map Editor Használata.
« Válasz #6 Dátum: 2013. Január 15. - 14:41:28 »
0
én szerintem ez jobb mint az MTA mert több benne az object de egy picit nehéz kezelni :( viszont az MTA -at könnyû kezelni :)

Nem elérhető Csabesz

  • 7827
    • Profil megtekintése
Real Map Editor Használata.
« Válasz #7 Dátum: 2013. Január 15. - 17:11:06 »
0
már van errõl leírás. csak nem itt, hanem a programoknál.

Nem elérhető ZyZu.

  • Globális moderátor
  • 8939
  • my turbo diesel forum
  • Discord: ZyZu.
    • Profil megtekintése
Real Map Editor Használata.
« Válasz #8 Dátum: 2013. Január 15. - 19:41:43 »
0
Akkor legyen itt is :P :D Vagy nem tudom lehet 2 is?  :-X

Nem elérhető caRlos

  • 1955
    • Profil megtekintése
Real Map Editor Használata.
« Válasz #9 Dátum: 2013. Január 22. - 13:25:43 »
+1
Ha tudod, hogy merre mit kell beállítani, akkor sokkal gyorsabban lehet ezzel mappolni, ami a meg a legfontosabb, hogy 1000x pontosabban lehet. Tudom, hogy egy betû elírás, de nem isert object, hanem \"Insert Object\". Én nem találtam meg azt, hogy egy adott pontra hogyan rakjunk le object-et, meg a részletesebb leírás, hogy a Views mire is jó, milyen beállítások mit jelentenek.

Real Map Editor Használata.
« Válasz #10 Dátum: 2013. Február 09. - 20:12:16 »
0
Ez a legjobb mappolási módszer! Ha valaki MTA-val kezdte az átállás nehezebb erre de viszont hamar belelehet jönni. Én is MTA-val kezdtem több évig azt használtam és egyszer a haverom RazR. ajánlotta ezt és átálltam erre. Maga az object konvertálás is benne van szóval elég hasznos és 0.3c|0.3e objecteket is elfogadja anélkül h be kéne tegyünk egy mappát mint az MTA-nál. Szerintem ez a világon a legjobb!! :) Am nem rossz a leírás! :D

Real Map Editor Használata.
« Válasz #11 Dátum: 2013. Július 17. - 19:58:08 »
0
Nekem 1 problémám van ezzel (vagy lehet, hogy csak én vagyok túl hülye) Amikor rámegyek arra, hogy show code akkor a törölt objecteket nem írja ki... sem az export pwn-ben.... ! Mi lehet a gond?

Nem elérhető ZyZu.

  • Globális moderátor
  • 8939
  • my turbo diesel forum
  • Discord: ZyZu.
    • Profil megtekintése
Real Map Editor Használata.
« Válasz #12 Dátum: 2013. Július 18. - 21:22:33 »
0
Valamit lehet nem csinálsz jól.. lehet össze kavarod .. a betöltést a mentéssel.  :D

Real Map Editor Használata.
« Válasz #13 Dátum: 2013. Július 19. - 20:35:05 »
0
Köszi a leírást fél éve ezt használom és tökéletes

Nem elérhető Gh0st

  • 917
    • Profil megtekintése
Real Map Editor Használata.
« Válasz #14 Dátum: 2013. Július 20. - 19:41:31 »
0
Forgatni hogy lehet az objecteket?
Sehogy nem ment :-/ Movement résznél állítottam valamit,de nem az igazi :[
Illetve,fel-le mozgatni hogy lehet?

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal