Szerző Téma: Jármű lekérdezés,ellopás hiba  (Megtekintve 804 alkalommal)

Nem elérhető Th0mas

  • 278
    • Profil megtekintése
Jármű lekérdezés,ellopás hiba
« Dátum: 2015. Május 16. - 15:01:27 »
0
Sziasztok!
Egy olyan kérdésem lenne,hogy hogyan lehet lekérdezni,hogy pl csak akkor mehet a munka ha az 576-ös idjű járműben ülne (random mondtam egy számot)?
Meg egy olyan kérdésem lenne,hogy ebbe mi a hiba?
Folyton floodolja be,hogy széttéped a vezetékeket és csak ezt floodolja..
 
forward lopasido(playerid,part);
public lopasido(playerid,part)
{
if(part == 0)
{
cmd_va(playerid,\"leszedte a műszerfal fedelét...\");
SendClientMessage(playerid,-1,\"{1e8fff}LSRPG: {FFFFFF}Elkezded széttépni a vezetékeket!\");
cmd_va(playerid,\"széttépi a vezetékeket\");
GameTextForPlayer(playerid, \"Szetteped a vezetekeket...\",1000,3);
SetTimerEx(\"lopasido\",5000,0,\"i\",playerid,1);
}
else if(part == 1)
{
SendClientMessage(playerid,-1, \"{1e8fff}LSRPG: {FFFFFF}Összekötöd a vezetékeket...\");
cmd_va(playerid,\"összeköti a vezetékeket...\");
SetTimerEx(\"lopasido\",5000,0,\"i\",playerid,2);
GameTextForPlayer(playerid, \"Osszekotod a vezetekeket...\",1000,3);
}
else if(part == 2)
{
    SendClientMessage(playerid,-1,\"{1e8fff}LSRPG: {FFFFFF}Sikeresen elloptad a járművet!\");
    cmd_va(playerid,\"elkötött egy járművet.\");
    motorinditas(playerid);
}
}
CMD:ellop(playerid,params[])
{
if(IsPlayerConnected(playerid) && Belepve[playerid] == 1)
{
    if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid))
    {
        new vehicleid;
        GetPlayerVehicleID(vehicleid);
        if(Motor[vehicleid] == 1) return SendClientMessage(playerid,-1,\"{1e8fff}LSRPG: {FFFFFF}Már megy a motor..\");
        {
      cmd_va(playerid,\"leszedi a műszerfalat\");
      SendClientMessage(playerid,-1,\"{1e8fff}LSRPG: {FFFFFF}Elkezdted leszedni a műszerfalat!\");
      GameTextForPlayer(playerid,\"Elkezted leszedni a muszerfalat!\",1000,3);
       SetTimerEx(\"lopasido\",20000,false,\"p\",playerid);
   }
}
else SendClientMessage(playerid,-1,\"{1e8fff}LSRPG: {FFFFFF}Nem vagy járműben..\");
}
return 1;
}
« Utoljára szerkesztve: 2015. Május 16. - 15:17:42 írta RusH. »

Jármű lekérdezés,ellopás hiba
« Válasz #1 Dátum: 2015. Május 16. - 15:16:27 »
+1
CMD:ellop-nál:
 
new part = 0;
SetTimerEx(\"lopasido\",20000,false,\"pd\",playerid, part);

 
public lopasido-nél:
 

        else if(part == 2)
        {
            part = 0;
            SendClientMessage(playerid,-1,\"{1e8fff}LSRPG: {FFFFFF}Sikeresen elloptad a járművet!\");
            cmd_va(playerid,\"elkötött egy járművet.\");
            motorinditas(playerid);
        }

 
Jármű ID lekérdezése:
 
if(GetPlayerVehicleID(playerid) == 576)
{
}
else SendClientMessage(playerid, -1, \"Nem ülsz az 576-os ID-jű járműben!\");

 
Talán így jó lesz  ;)

Nem elérhető Th0mas

  • 278
    • Profil megtekintése
Jármű lekérdezés,ellopás hiba
« Válasz #2 Dátum: 2015. Május 16. - 15:26:43 »
0
Az ellopnál még mindig nem megy tovább a széttéped a vezetékeknél,folyton amikor lefut a timer azt floodolja.

Jármű lekérdezés,ellopás hiba
« Válasz #3 Dátum: 2015. Május 16. - 15:35:43 »
+1
Ja igen, már látom :D
Na akkor újra:
Mód elejére:
 
new part[MAX_PLAYERS] = 0;

 
CMD:ellop:
Az maradhat úgy ahogy eredetileg írtad:
 
CMD:ellop(playerid,params[])
{
        if(IsPlayerConnected(playerid) && Belepve[playerid] == 1)
        {
            if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid))
            {
                new vehicleid;
                GetPlayerVehicleID(vehicleid);
                if(Motor[vehicleid] == 1) return SendClientMessage(playerid,-1,\"{1e8fff}LSRPG: {FFFFFF}Már megy a motor..\");
                {
                                cmd_va(playerid,\"leszedi a műszerfalat\");
                                SendClientMessage(playerid,-1,\"{1e8fff}LSRPG: {FFFFFF}Elkezdted leszedni a műszerfalat!\");
                                GameTextForPlayer(playerid,\"Elkezted leszedni a muszerfalat!\",1000,3);
                            SetTimerEx(\"lopasido\",20000,false,\"p\",playerid);
                        }
                }
                else SendClientMessage(playerid,-1,\"{1e8fff}LSRPG: {FFFFFF}Nem vagy járműben..\");
        }
        return 1;
}

 

forward lopasido(playerid);
public lopasido(playerid)
{
        if(part[playerid] == 0)
        {
                cmd_va(playerid,\"leszedte a műszerfal fedelét...\");
                SendClientMessage(playerid,-1,\"{1e8fff}LSRPG: {FFFFFF}Elkezded széttépni a vezetékeket!\");
                cmd_va(playerid,\"széttépi a vezetékeket\");
                GameTextForPlayer(playerid, \"Szetteped a vezetekeket...\",1000,3);
                part[playerid] = 1;
                SetTimerEx(\"lopasido\",5000,0,\"i\",playerid);
        }
        else if(part[playerid]  == 1)
        {
                cmd_va(playerid,\"összeköti a vezetékeket...\");
                SendClientMessage(playerid,-1, \"{1e8fff}LSRPG: {FFFFFF}Összekötöd a vezetékeket...\");
                GameTextForPlayer(playerid, \"Osszekotod a vezetekeket...\",1000,3);
                part[playerid] = 2;
                SetTimerEx(\"lopasido\",5000,0,\"i\",playerid);
        }
        else if(part[playerid]  == 2)
        {
            SendClientMessage(playerid,-1,\"{1e8fff}LSRPG: {FFFFFF}Sikeresen elloptad a járművet!\");
            cmd_va(playerid,\"elkötött egy járművet.\");
            part[playerid] = 0;
            motorinditas(playerid);
        }
}

 
Remélem így már működni fog :D

Nem elérhető Th0mas

  • 278
    • Profil megtekintése
Jármű lekérdezés,ellopás hiba
« Válasz #4 Dátum: 2015. Május 16. - 16:29:43 »
0
Igen jó. Ment(ek) a plusz(ok). Zárok

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal