Szerző Téma: Forgó jármû  (Megtekintve 1242 alkalommal)

Forgó jármû
« Dátum: 2014. Július 03. - 14:17:52 »
0
Helló ismét, egy olyan scriptre lenne szükségem, amelyikben ha megnyomok egy gombot, folyamatosan forog az autó a Z forgástengelye körül.. (Addig forogna, amíg a gombot nyomom.)
Elõre is köszönöm.

Nem elérhető Flash

  • 5726
  • (っ◕‿◕)っ
    • Profil megtekintése
« Utoljára szerkesztve: 2014. Július 03. - 15:41:07 írta Flash »

Forgó jármû
« Válasz #2 Dátum: 2014. Július 03. - 15:09:25 »
0
Flash, a SetVehicleVelocity -nél a forgástengelyt hogyan állítom?

Nem elérhető Flash

  • 5726
  • (っ◕‿◕)っ
    • Profil megtekintése
Forgó jármû
« Válasz #3 Dátum: 2014. Július 03. - 15:26:49 »
0
SetVehicleVelocity(GetPlayerVehicleID(playerid), 0.0, 0.0, 0.2);
« Utoljára szerkesztve: 2014. Július 03. - 15:41:56 írta Flash »

Forgó jármû
« Válasz #4 Dátum: 2014. Július 03. - 15:28:46 »
0
Ez a magasság.

Nem elérhető Flash

  • 5726
  • (っ◕‿◕)っ
    • Profil megtekintése
Forgó jármû
« Válasz #5 Dátum: 2014. Július 03. - 15:31:30 »
0
Idézetet írta: ppatrik2012 date=1404394126\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"49207\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Ez a magasság.
 
Tesztelted?

Forgó jármû
« Válasz #6 Dátum: 2014. Július 03. - 15:33:54 »
0
Igen.

Nem elérhető Flash

  • 5726
  • (っ◕‿◕)っ
    • Profil megtekintése
Forgó jármû
« Válasz #7 Dátum: 2014. Július 03. - 15:36:00 »
0
http://wiki.sa-mp.com/wiki/SetVehicleAngularVelocity
>>
 
SetVehicleAngularVelocity(GetPlayerVehicleID(playerid), 0.0, 0.0, 2.0);

 


Bocs fáradt vagyok.
« Utoljára szerkesztve: 2014. Július 03. - 15:40:31 írta Flash »

Forgó jármû
« Válasz #8 Dátum: 2014. Július 03. - 15:42:22 »
0
Ez már jól mûködik, csak még egy apró kérdés, hogy tudom, hogy addig pörögjön amíg a gombot lenyomva tartom?

Nem elérhető KovaNovik

  • 1121
  • KovaNovik
    • Profil megtekintése
Forgó jármû
« Válasz #9 Dátum: 2014. Július 03. - 16:00:17 »
0
#define HOLDING(%0) ((newkeys & (%0)) == (%0))
public OnPlayerKeyStateChange(playerid, newkeys, oldkeys) {
if(HOLDING(KEY_LOOK_BEHIND)) SetVehicleAngularVelocity(GetPlayerVehicleID(playerid), 0.0, 0.0, 1.5);
return 1;
}

 
2-es (nem numpad!) gombot nyomkodd!
http://wiki.sa-mp.com/wiki/OnPlayerKeyStateChange
http://wiki.sa-mp.com/wiki/Keys

Forgó jármû
« Válasz #10 Dátum: 2014. Július 03. - 16:06:46 »
0
Alakul. :D Viszont még egy apróság, csak akkor forog a kocsi, ha megyek is vele. Úgy kellene, hogy bármikor[Akár álló helyzetben is] forogjon..

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2014. Július 03. - 16:11:46 )

Amúgy most nézem, ez a holdingos cucc nem mûködik..
« Utoljára szerkesztve: 2014. Július 03. - 16:11:46 írta ppatrik2012 »

Nem elérhető Flash

  • 5726
  • (っ◕‿◕)っ
    • Profil megtekintése
Forgó jármû
« Válasz #11 Dátum: 2014. Július 03. - 17:47:08 »
0
Ez kell neked azthiszem..
 
#define PRESSED(%0) \\
(((newkeys & (%0)) == (%0)) && ((oldkeys & (%0)) != (%0)))

Forgó jármû
« Válasz #12 Dátum: 2014. Július 03. - 18:39:41 »
0
És ezt hogy kellene használnom a gyakorlatban?

Forgó jármû
« Válasz #13 Dátum: 2014. Július 03. - 18:43:05 »
0
ugyan úgy, mint a HOLDING-os példánál.

Nem elérhető Dfoglalo

  • 4069
  • Globális Moderátor
    • Profil megtekintése
Forgó jármû
« Válasz #14 Dátum: 2014. Július 03. - 18:43:16 »
0
Így:
 
if(PRESSED(KEY_FIRE)) // Ha a játékos megnyomja a lövés gombot (ez általában a bal egérgomb)

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal