Szerző Téma: Autó tuning / Alap Interiorok  (Megtekintve 434 alkalommal)

Autó tuning / Alap Interiorok
« Dátum: 2014. Február 16. - 01:14:07 »
0
Sziasztok
Az hogyan van hogyha csinálok egy tuning rendszert és mondjuk Jestester nél az egyik spoiler és mondjuk az uranusra a spoiler az különbözök egymástól és azt 1 tuningrendszerbe berakni hogy beolvassa melyik autó és melyiket lehet rárakni vagy hogyvan? mert mikor leszedtem egy fs t akkor elegyre lehetett jestere is de uranusra nem lehetett vele
interior :
Hogyan tudom kiszedni az Alap interiorokat mint példa a police ls ben

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2014. Február 16. - 03:31:23 )

interior rész megvan
« Utoljára szerkesztve: 2014. Február 16. - 03:31:23 írta Goldii »

Autó tuning / Alap Interiorok
« Válasz #1 Dátum: 2014. Február 21. - 12:53:28 »
0
hát a legegyszerübben:
behozod a listában a lehetséges spoiler-eket;
pl az elsõ az uranus-é a második az elegy-é(stb.)
kiválassza az elsõ;
és ha nem ül uranusban...
( if(GetVehicleModel(GetPlayerVehicleID)==IDE AZ AUTÓ MODEL ID-KÉT)
{ blablabla....
}
 <--ez ha benne van.)
ha nincs benne akk egy \'else\'-vel kiküszöbölheted: else SendClientMessage(playerid,-1,\"Nem vagy Uranus-ban!\");
ha nem érthetõ akk bocs, de igy kell. :)

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2014. Február 21. - 12:54:05 )

jah upsz:
*GetPlayerVehicleID(playerid)

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal